Composer Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har lest litt rundt på forumet og ser man kan bruke media player 11 til å overføre musikken min fra PC-en til ps3'n. Er det da muligheter for at sangene dukker i spillene jeg spiller? Noen som vet? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror ikke det er mulig dessverre. Det må vel være støtte for dette i hvert enkelt spill, og egen musikk har aldri gått an på Playstation så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Composer Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror ikke det er mulig dessverre. Det må vel være støtte for dette i hvert enkelt spill, og egen musikk har aldri gått an på Playstation så vidt jeg vet. Jævli surt.. Gikk til innkjøp av skate i går, hadde vært så jævli fett om man kunne "skatet" til min egen mp3 liste Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan jo hende det kommer spill som støtter dette. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har hørt rykter om at dette skal bli mulig i neste patch, men klarte ikke finne noen kilder på nett om det. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har hørt rykter om at dette skal bli mulig i neste patch, men klarte ikke finne noen kilder på nett om det. Hvis du finner det må du poste det her Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er en spanjol som har fått det til som jeg har nevnt før engang, men hvordan vet jeg ikke Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 dette er en luksus kun x360 eigere har..der det meste kan gjerest ingame.. men 30 okt ryktes det en massiv 2.0 update som inkluderer denne funksjonen...får vente og se.. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 litt off-topic men må si at å ikke kunne surfe på menyen til XMB engang samtidig som høre musikk er crap. Og hele musikk oppsettet til ps3 er ganske latterlig Lenke til kommentar
psino Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 litt off-topic men må si at å ikke kunne surfe på menyen til XMB engang samtidig som høre musikk er crap. Og hele musikk oppsettet til ps3 er ganske latterlig Savner skikkelige måter å sortere ting på, samt å kunne lage spillelister osv. :/ Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 x360 sin måte og er latterlig egentlig og, er jo så simpelt man kan gjøre det! se på winamp! simpleste måten noensinne, still it works like a charm! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 litt off-topic men må si at å ikke kunne surfe på menyen til XMB engang samtidig som høre musikk er crap. Og hele musikk oppsettet til ps3 er ganske latterlig Trykk PS-knappen, så kommer du tilbake i XMB uten at musikken stopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå