ivanrogov Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Trøbbel 1:Har kjøpt meg en s-video kabel, problemet er at bildet blir svart-hvit på tv`n? Er farger på pc`n! Trøbbel 2: PC-en ligger konstant på 80 - 90% på cpu. Og vifta går konstant. Bruker like mye cpu selv om jeg slår av alt av programmer som bruker cpu. (msn osv) Hvordan kan jeg søke meg fram til det som bruker opp all maskinkapasiteten min? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Trøbbel 1: gå inn på tv`n din og i menyen for AV-innstillinger velger du s-video som signal. Les denne guiden for mer info Trøbbel 2: Hvis du har Vista; klikk ctrl-alt-del og velg "Start oppgavebehandling", se på "Prosesser". Det står hva som er i bruk og hvor mye ressurser de "spiser". Hvis du har XP....det har jeg faktisk glemt Lenke til kommentar
helto Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Trøbbel 1: Det du aller først burde sjekke er om noen pigger inni pluggen på ledningen er knekt eller skadet. Det var i hvert fall problemet mitt da jeg bare fikk svart-hvitt Lenke til kommentar
ivanrogov Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ingen knekte pigger eller plugger på kabelen. Velger s-video som kanal for og få frem pc-bildet på tv`n! Er ikke det nok? Finner ikke AV-instillinger på menyen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå