manet44 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har mobilen i senga når jeg sover, rett ved siden av hodet... Er dette farlig? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 En mobiltelefon er et aparat som innebærer en del stråling, men forståsegpåerne er litt splittet i om strålingen er farlig eller ikke. Så for nå så er det helt sikkert at strålingen er der og man må bare ta det utifra det. Jeg vil være forsiktig med å anbefale deg å ligge med telefonen inntil hodet. Når man veit at det stråles, men ikke hva strålingen gjør er det sikkert greiest å la vær er min umidelbare tanke. Man har jo ikke akkurat bruk for å ha telefonen i senga heller? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Av en grunn merker jeg at jeg faktisk sover bedre om jeg skrur mobilen av om nettene, en som sa dette til meg og jeg prøvde det, jeg gjør ihvertfall det.. Ikke bruk for å ha mobilen på om nettene heller uansett Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har mobilen i senga når jeg sover, rett ved siden av hodet... Er dette farlig? I følge Amobils artikkel "Mobilbruk påvirker ikke kroppen" er det ufarlig, men de har tydeligvis ikke lest rapporten. De kan ikke utelukke at mobilstråling er skadelig fordi seks år ikke er tilstrekkelig lang tid for å kartlegge faren for f. eks kreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå