firepack Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Selvfølgelig forsvant posten min Problemet er når jeg brenner (nero m/nyeste oppdateringer), så forandrer mappene seg. Mappene jeg skal brenne, har navn i form av url adresser. Feks, kan en mappe hete www.teste.no. Når jeg brenner alle disse mappene, forandrer de seg til f.eks WWWTESTNO uten punktum i mellom. Veldig frustrerende! Det er veldig viktig at mappene beholder sitt orginale navn, da disse er er linket videre til et dokument osv... PLZ hjelp. Har prøvd :google: uten hjelp. Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hvis du har XP OS kan du jo prøve å bruke brenneprog. der Du bare høyre liker på mapa/mapene du skal brenne og sender dem til cd-brenneren. Enklere kan det ikke bli Dette har jeg selv gode erfaringer med Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Selvfølgelig forsvant posten min Problemet er når jeg brenner (nero m/nyeste oppdateringer), så forandrer mappene seg. Mappene jeg skal brenne, har navn i form av url adresser. Feks, kan en mappe hete www.teste.no. Når jeg brenner alle disse mappene, forandrer de seg til f.eks WWWTESTNO uten punktum i mellom. Veldig frustrerende! Det er veldig viktig at mappene beholder sitt orginale navn, da disse er er linket videre til et dokument osv... PLZ hjelp. Har prøvd :google: uten hjelp. Du må bruke Joliet filsystem og tillate ASCII i filnavn. ... Lenke til kommentar
firepack Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Skal prøve det med ASCII. Takk for gode svar. Tar gjerne i mot flere råd, da dette er et STORT prolem form meg... Lenke til kommentar
firepack Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Heey! Det funket. Glimrende. TNX! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 var ikke denne litt feilpostet forresten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 var ikke denne litt feilpostet forresten? og hvor er den forbaskede "meld fra til moderator"-knappen? Lenke til kommentar
firepack Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Jo :oops: Det gikk litt fort i svingene her i med at den andre tråden ble borte! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Du må bruke Joliet filsystem og tillate ASCII i filnavn. ... Heey! Det funket. Glimrende. TNX! Høyh. Deja vú. Skrev ikke jeg det i den forrige tråden? Jeg synes du sa at det ikke funket?! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Feilpostet. Passer under lagringsmedier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg