Gå til innhold

Utorrent discer nettet

Gloms

Anbefalte innlegg

Når jeg starter Utorrent med en nedlasting gjør den slik at nettet detter ut. Jeg må lukke programmet, vente 2 min for å få tilbake nett og gå inn på nytt i utorrent for å fortsette nedlastinga. Noen ganger nå jeg gå flere ganger inn og ut.

Den tar ikke hele nettet, virker som den bare tar routern, for nettet funker på PC-en som er ned ved modemet.

Er det noe jeg kan gjøre for å hindre det? har det noe å gjøre med hvilken port Utorret bruker i routern?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er bare ett program som kan bruke en port om gangen, altså så fungerer det dårlig å koble to program til samme porten. Men jeg veit ikke hva som skjer hvis man gjør det, så jeg veit ikke om problemet ditt kan tyde på at det er portene som er feilen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har fiksa det nå, så den discer ikke nettet lenger, men den har en tendens til å gjøre det over små perioder. veldig irriterende fordi nedlastingen stopper og må bruke lang tid på å begynne på nytt igjen. Er det noen måte jeg kan fikse det helt på?

Og finnes det måter jeg kan få den til å laste ned fortere på?

Jeg velger de tinga som har 23 000 uploaders og sånn, men den laster bare i 30-40 kb/s, selv om jeg har 5 mbit linje. Noe jeg kan gjøre? f.eks. fortelle den: bruk mer av linja mi til å laste ned på?

Har btw. "download limit" på unlimited.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
har fiksa det nå, så den discer ikke nettet lenger, men den har en tendens til å gjøre det over små perioder. veldig irriterende fordi nedlastingen stopper og må bruke lang tid på å begynne på nytt igjen. Er det noen måte jeg kan fikse det helt på?

Og finnes det måter jeg kan få den til å laste ned fortere på?

Jeg velger de tinga som har 23 000 uploaders og sånn, men den laster bare i 30-40 kb/s, selv om jeg har 5 mbit linje. Noe jeg kan gjøre? f.eks. fortelle den: bruk mer av linja mi til å laste ned på?

Har btw. "download limit" på unlimited.

??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...