Gloms Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når jeg starter Utorrent med en nedlasting gjør den slik at nettet detter ut. Jeg må lukke programmet, vente 2 min for å få tilbake nett og gå inn på nytt i utorrent for å fortsette nedlastinga. Noen ganger nå jeg gå flere ganger inn og ut. Den tar ikke hele nettet, virker som den bare tar routern, for nettet funker på PC-en som er ned ved modemet. Er det noe jeg kan gjøre for å hindre det? har det noe å gjøre med hvilken port Utorret bruker i routern? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 noen som vet? Lenke til kommentar
helto Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tipper på at uTorrent bruker samme port som internetten ja. Men jeg veit ikke sikkert, for jeg har ikke veldig peiling på sånt egentlig Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse det da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 tror det har noe med antall connections, Options - prefferences - BitTorrent - de to øverste tallene. Tror det kveler internetten ganske bra om det er for mange. Mine står på 200/50/4 og har ingen problemer Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nå har jeg fiksa det sånn som du har Chokke, men hva har det å si hvilken port jeg bruker i routeren? er det viktig? Lenke til kommentar
helto Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det er bare ett program som kan bruke en port om gangen, altså så fungerer det dårlig å koble to program til samme porten. Men jeg veit ikke hva som skjer hvis man gjør det, så jeg veit ikke om problemet ditt kan tyde på at det er portene som er feilen... Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) har fiksa det nå, så den discer ikke nettet lenger, men den har en tendens til å gjøre det over små perioder. veldig irriterende fordi nedlastingen stopper og må bruke lang tid på å begynne på nytt igjen. Er det noen måte jeg kan fikse det helt på? Og finnes det måter jeg kan få den til å laste ned fortere på? Jeg velger de tinga som har 23 000 uploaders og sånn, men den laster bare i 30-40 kb/s, selv om jeg har 5 mbit linje. Noe jeg kan gjøre? f.eks. fortelle den: bruk mer av linja mi til å laste ned på? Har btw. "download limit" på unlimited. Endret 23. oktober 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 har fiksa det nå, så den discer ikke nettet lenger, men den har en tendens til å gjøre det over små perioder. veldig irriterende fordi nedlastingen stopper og må bruke lang tid på å begynne på nytt igjen. Er det noen måte jeg kan fikse det helt på? Og finnes det måter jeg kan få den til å laste ned fortere på? Jeg velger de tinga som har 23 000 uploaders og sånn, men den laster bare i 30-40 kb/s, selv om jeg har 5 mbit linje. Noe jeg kan gjøre? f.eks. fortelle den: bruk mer av linja mi til å laste ned på? Har btw. "download limit" på unlimited. ?? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 lurer på det samme. sitter på 3mbit, men den laster ned mellom 30-40 kb/sek på meg og. Noen som vet om det går ann å få det til å gå kjappere? har router jeg og btw. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du må portforwarde. Det vil si å åpne en port for å få bedre ytelse av hastigheten. www.portforwarding.com Lenke til kommentar
mfb Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 den siden funker ikke. er det midlertidlig? eller er det feil side du har linka? Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er nok bare leif som har vert innom. http://portforward.com/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Åh. Beklager for den leifen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå