tibbs Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 He|vete... Etter at de endret form på boksene ( det er lenge siden nå), er det nesten håpløst å drikke den siste skvetten. Spesielt om man sitter i bilen .... får ikke hodet langt nok tilbake pga. nakkestøtten. Det er denne "skrå'n" øverst på boksene som volder problemet. Denne fantes ikke før i tiden og da var det enkelt å få i seg den siste skvetten. Så hvorfor de ble forandret til det verre fatter jeg ikke. Flere som har tenkt det samme? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hmmm...håper du ikke drikker ølbokser i bilen da... :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Nei har ikke tenkt på det samme. Drikker ikke boksøl i bilen. Brus kjøper eg i blastik flasker. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Ooops..... brus i bilen...seff..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hva er så gærnt med at du ikke får drikt bunnskien av øllen i bil da? Å drikke mens du kjører, er Jævla dumt!!! sensuren... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hold deg til flasker da vel! Mvh,Stian Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hmmm...håper du ikke drikker ølbokser i bilen da... :wink: Det går fint det...kommer bare an på hvem som kjører Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 bunnslammet i ølboksen smaker da ikke no godt uansett gjør det? men det er vel litt irriterende når man er veldig tørst og trenger absolutt den siste slurken, men får ikke tak i den.. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 PeNtA: prøvd med en box til? det gjør underverker Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hvis man ikke har en boks til da! da er det kjipt! eller hvis man bare er litt tørst til! men bare trenger akkurat den lille slurken og ikke en hel boks til!! *kverrulere* 8) Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg syns de nye sakene er ganske bra jeg. Det går mye fortere og drikke.. Jeg klarer fint og ofre det slammet som er igjen. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 PeNtA: prøvd med en box til? det gjør underverker Hmm aner vi her et salgstriks? ...istedet for å drikke opp den siste rest kjøper man en ny boks.... Det blir penger av slikt... Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ja! Det jaggu mange tragedier i samfunnet nå tildags! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå