Fredrik92 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg tar meg friheten til å lage en tråd der dere kan legge inn deres beste høstbilder. Jeg begynner: Nå er det bare å henge seg på! Endret 14. oktober 2007 av Fredrik92 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 En høstmorgen i 2007 Hva syns folket? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg tar meg friheten til å lage en tråd der dere kan legge inn deres beste høstbilder. Jeg begynner: Nå er det bare å henge seg på! Flott bilde, ja, Fredrik...men så er det de rammene :!: RandiA Her har jeg noe i rødt som lyser godt: (hmm, syns det komme en slags ramme på mitt også jeg) Endret 14. oktober 2007 av RandiA Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Meget bra idé med en slik samling av høstbilder. Mitt er også tatt fra en høstmorgen, som var litt magisk med tåke. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Meget bra idé med en slik samling av høstbilder. . Ja, det synes jeg også, Marthe. Man blir litt "misunnelige" på de som boltrer seg med den "Oktober-bilde-leken" Bildet ditt var helt nydelig...høst-stemning og fine linjer og farger.RandiA'Høstlig lek'.. Fine fargetoner du har fått til i det bildet..RandiA En høstmorgen i 2007Hva syns folket? Du har fått frem (høst)-tåken veldig fint, synes jeg.RandiA Endret 14. oktober 2007 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dette har jeg kalt "Lysende høst", tok bildet forleden dag, med bakgrunn av en klar, blå, høsthimmel. RandiA Lenke til kommentar
inspo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ikke akkuratt høst.. men jeg tar det med likevel Endret 14. oktober 2007 av chop1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ikke akkuratt høst.. men jeg tar det med likevel Var det ikke høstbilder Fredrik hadde som tema da.... ellers bra bilde.. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mitt beste forsøk på høstfarger i år. 1/3200s, f/2.0, 35mm, ISO 200 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Et lite bilde i tåken. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Grimstad Endret 15. oktober 2007 av DHM Lenke til kommentar
sollien Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Mange fine bilder her, den litt melankolske høststemningen gir mange fine motiver. Prøver med et lite bidrag. attachment=183711:DSC_0131..._x_1053_.jpg] Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Typisk tegn for høst.. Glatte veier, mass løv i veien, og de vakre fargene. Bildet er ikkje verdens skarpeste eller noko pga raskt etterarbeid. Har bare justert litt på farger og fargeskarphet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Vært mye blader nå, så jeg legger på en bladløs som jeg tok i dag :!: synes de var søte jeg RandiA Typisk tegn for høst.. Glatte veier, mass løv i veien, og de vakre fargene. Bildet er ikkje verdens skarpeste eller noko pga raskt etterarbeid. Har bare justert litt på farger og fargeskarphet. Likte den fine "høst-svingen" din. (PS. Mine røde er ikke bearbeidet noe, annet enn at jeg kuttet av litt rundt )RandiA Endret 15. oktober 2007 av RandiA Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Mitt bidrag:) Tatt 07.20 på morgenen så fort det kom lys. Klar over at det er litt uskarpt! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 My contribution; Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Her er et par av mine. Jeg ble så fascinert av selve dette bladet Her er det mange kjærestepar som har sittet og risset runene sine inn i trærne foran Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Her er det mange kjærestepar som har sittet og risset runene sine inn i trærne foran Bildet med benken synes jeg var et veldig fint bilde som har stemning, høst, lys, varme...trærne gir en flott kontrast-effekt...dette like jeg godt. (Stedet så litt kjent ut også....) RandiA Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Her er det mange kjærestepar som har sittet og risset runene sine inn i trærne foran Bildet med benken synes jeg var et veldig fint bilde som har stemning, høst, lys, varme...trærne gir en flott kontrast-effekt...dette like jeg godt. (Stedet så litt kjent ut også....) RandiA Har studert bilder du har lagt inn om de kunne være fra Djupadalen ettersom jeg syns jeg dro kjensel på naturen, men så fikk jeg inntrykk at du var trønder så da forkastet jeg den ideen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå