Gå til innhold

Bildekritikk: Den store høst-tråden !

Fredrik92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg tar meg friheten til å lage en tråd der dere kan legge inn deres beste høstbilder.

Jeg begynner:

Nå er det bare å henge seg på! :D

Flott bilde, ja, Fredrik...men så er det de rammene :!:

RandiA

Her har jeg noe i rødt som lyser godt: (hmm, syns det komme en slags ramme på mitt også jeg)

post-92574-1192370842_thumb.jpg

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Meget bra idé med en slik samling av høstbilder. .
Ja, det synes jeg også, Marthe. Man blir litt "misunnelige" på de som boltrer seg med den "Oktober-bilde-leken" :) Bildet ditt var helt nydelig...høst-stemning og fine linjer og farger.RandiA
'Høstlig lek'..
Fine fargetoner du har fått til i det bildet..RandiA
En høstmorgen i 2007Hva syns folket?
Du har fått frem (høst)-tåken veldig fint, synes jeg.RandiA Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Vært mye blader nå, så jeg legger på en bladløs som jeg tok i dag :!: synes de var søte jeg

RandiA

post-92574-1192484362_thumb.jpg

Typisk tegn for høst.. Glatte veier, mass løv i veien, og de vakre fargene. Bildet er ikkje verdens skarpeste eller noko pga raskt etterarbeid. Har bare justert litt på farger og fargeskarphet.
Likte den fine "høst-svingen" din. (PS. Mine røde er ikke bearbeidet noe, annet enn at jeg kuttet av litt rundt :) )RandiA Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Her er det mange kjærestepar som har sittet og risset runene sine inn i trærne foran :)

Bildet med benken synes jeg var et veldig fint bilde som har stemning, høst, lys, varme...trærne gir en flott kontrast-effekt...dette like jeg godt. (Stedet så litt kjent ut også....)

RandiA

Lenke til kommentar
Her er det mange kjærestepar som har sittet og risset runene sine inn i trærne foran :)

Bildet med benken synes jeg var et veldig fint bilde som har stemning, høst, lys, varme...trærne gir en flott kontrast-effekt...dette like jeg godt. (Stedet så litt kjent ut også....)

RandiA

Har studert bilder du har lagt inn om de kunne være fra Djupadalen ettersom jeg syns jeg dro kjensel på naturen, men så fikk jeg inntrykk at du var trønder så da forkastet jeg den ideen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...