Megnus Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har søkt og finner ikke noenting. Jeg har et P5B deluxe hovedkort og e6600 prosessor. Hadde vært flott om noen kunne hjelpe meg å deaktivere den ene prosessorkjernen ! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ønsker du at den ene kjernen alltid skal være av, eller at kun 1 kjerne skal brukes av et program? Hvis ja på første: Start Kjør MSCONFIG Boot.ini Avanserte Alternativer Hak av på NUMPROC Velg 1 (da velger du da at den skal bruke 1 kjerne) Hvis ja på andre: Oppgavebehandling Prosesser Høyreklikk på programmet (sørg for at det kjører) Velg "angi affinitet" Troor noe av det skal funke. Endret 14. oktober 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Jaok. Takk ^^ Er noe software jeg skal kjøre som krever at maskinen bare har 1 kjerne. På den tidligere laptoppen kunne jeg bare endre det i biosen, men det gikk tydelighvis ikke på denne Asus biosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå