Lukilock Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hallo! Er det noen som hvet hvordan jeg får fullskjermvising av DVD på PC-en? Det blir bare en en ganske bred "linje" midt på skjermen som filmen vises på, også er det svart over og neden for..(Se bilde). Noen som hvet hvordan jeg skal få filmen over hele skjermen? Har prøvd å skurdd ned oppløsinga men det funka ikke.. Bruker VLC som spiller. tenke jeg skulle ha en 17``for å se på film på PåCen, men da jeg bare får den på den en liten del av skjermen, synes jeg at det var bortkasta å kjøpe 17``.. Endret 14. oktober 2007 av Sempron Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 bruker filmen hele bredden av skjermen? i så fall er det formatet på filmen som er begrensningen... finnes sikkert programmer som kan strekke bildet helt ut, men da blir jo alt feil ettersom alt blir strekt i høyderetningen... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Den bruker hele bredden ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå