Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Angående ramoptimering, kjører selv med 2T-1-2-2 istedenfor det vanlige 2T-2-2-5. I rekkefølgen Cas Latency, Ras Precharge Delay, Ras to Cas Delay & Active Precharge Delay. Det jeg lurer på er om noen har prøvd lavere verdier som er stabilt? (selv bruker jeg Twinmos PC2700 CL2) Lenke til kommentar
staljin Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Prøv det selv og se om det virker. Staljin Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Spørs om det trengs å gå noe lavere, tror nesten du taper på det, iforhold til å klokke fsben litt høyere istendefor. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Har klokka fsb max, har xp 2100+, kjører fsb 138 i sync mode, høyere fungerer ikke. I forhold til f.eks 2-2-2-4 så er nåværende innstilling kjappere, sync er også kjappere enn 125%. Har prøvd å kjøre ram'n lavere men da uten hell. Det jeg lurer på er om noen med f.eks Corsair minne kjører med lavere ram settings enn meg, er 2-1-1-1 mulig med bedre minne? (Dette er flisespikking, kanskje en prosents økning i ytelse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå