Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg til Toyota Carina E

Kenneth89

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har kjøpt en basser til bilen (alpine type s 10") men jeg trenger jo resten av det, så kjørte jeg ned til Strandberg å hørte på ett annlegg til bilen, så jeg fikk pris med montering, det var en alpine forsterker på 450 w og 4 alpine type s høytaller i vær dør, for kan ikke ha 6"9 i hatthylla for jeg har alminium under hatthylla, så da tenkte jeg å ta det i vær dør (13 cm bak og 10 cm foran). Men jeg tenkt litt på lyd! Å jeg har tenkt å ta alt på spillern, så ser jeg eller etter vært hva jeg gjør, men 6300 med montering og annlegget er det dyrt?

Ps: Ser ekstra nøye etter Alpine!

Jeg har front spiller fra panasonic, men da tenkt jeg å bytte over til blutooth spiller, Er det noen som har en god spiller som dere vet om? Gjerne med usb kabel.

Noen som vet hvor det er billig å handle det her?

Mvh Kenneth

Endret av Kenneth89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det aller beste er selvfølgelig å ha egen forsterker til frontsettet, men tror ikke Kenneth her har så altfor mye igjen å bruke på anlegg om jeg husker rett. :p

Det er også feil å si at man ikke trenger noe i bakdørene. Er helt enig at det er viktigere med et godt sett foran enn bak, men om man ofte har folk i bilen så er det jo greit å ha et sett bak også. :)

Trodde du var på vei til å bestille time til montering jeg Kenneth? Ombestemt deg?

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke det Dag, men har bare lurt på litt da vøttø. Må jo høre med noen som har peiling, men det skrev jeg at det blir på front spiller, har ikke plass i bagasjeromet med 2 forsterkere, så jeg skal bestille på Strandberg, men tenkte mere på merker og hva som blir bra og sånt

Lenke til kommentar

Hvis du spør 10 forskjellige folk om hva som er best av merker så får du kanskje 8 forskjellige svar. Det er umulig å vite hva som er "best". Jeg har anbefalt deg Alpine Type S, men det er klart at det finnes mange bedre, f.eks Alpine Type X men til en heeelt annen pris. Mange andre merker som også er veldig bra, det er og blir en smaksak. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...