harald25 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Neste lønning nærmer seg, og jeg lurer litt på om jeg skla kjøpe meg en laptop. Denne vil hovedsaklig bli brukt til spill av typen WoW, Bioshock og lignende. Prisen jeg tenkte meg var rundt 15 000 så at den kanskje holder et par år(?). Det er viktig at det ikke er en stor klump som veier et tonn, så XPS-maskinene til dell er utelukket. Er det noen som har noen tips til meg? Hvilke merker skal jeg styre unna, og er det noen modeller som utmerker seg i denne prisklassen. Er ganske uvitende på akkurat laptop for tiden. Endret 14. oktober 2007 av harald25 Lenke til kommentar
enjolstad Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Neste lønning nærmer seg, og jeg lurer litt på om jeg skla kjøpe meg en laptop.Denne vil hovedsaklig bli brukt til spill av typen WoW, Bioshock og lignende. Prisen jeg tenkte meg var rundt 15 000 så at den kanskje holder et par år(?). Det er viktig at det ikke er en stor klump som veier et tonn, så XPS-maskinene til dell er utelukket. Er det noen som har noen tips til meg? Hvilke merker skal jeg styre unna, og er det noen modeller som utmerker seg i denne prisklassen. Er ganske uvitende på akkurat laptop for tiden. http://datakjeden.no/default.asp?bID=9&...p;Submit2=S%F8k jeg kjøpte den Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor stor skjerm skal du ha? Lenke til kommentar
harald25 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor stor skjerm skal du ha? Tenkte sånn 15" f.eks. Det er vel en ganske stor laptopskjerm vel? Lenke til kommentar
harald25 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Tittel endret. Hadde helt glemt tre-ords-regelen. Endret 14. oktober 2007 av harald25 Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva med denne da: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=81224 Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Litt billigere her. Men hvis du ønsker 17" (som du vel bør ha til spilling) så kan du se på storebroren. Vil du ha 15" bør du se på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå