tehextinct Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har et Steelsound headset som sagt i tittel, men jeg får bare lyd på det ene øret. Når jeg beveger på kablen kommer det lyd i begge, ingen og av og til mister jeg lyden i venstre å før lyd i høyre øre Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Det skjer med lyden når jeg beveger på kablen over den grønne han(?) pluggen. Tørr ikke helt åpne opp kablen er redd får å ødlegge det mer, men vis det er det som må til... Takk for hjelp Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Skal jeg bare kutte opp kablen lodde på plass det som eventuelt er feil? Edit: Splitta opp kablen og lodda på igjen der jeg trodde det var feil, men det virka ikke. Nå kommer det kun lyd i det ene øre(som det gjorde før), men nå får jeg ikke lyd i det andre øret når jeg beveger på kablen. kablen ser slik ut: Headsett */*\ /***\ |***| |***| Lyd/mic controll |***| |***| Plast dings som holder kablene samlet \***/ *\**/ Lyd og mic plugg. Kan jeg bare kutte kablen så langt oppe som mulig og bytte den? Endret 16. oktober 2007 av tehextinct Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Vis jeg ikke får npe svar snart så bytter jeg bare kablen fra Headsette til volumkontrollen og fra den til pluggene, håper ikke jeg ødlegger det ved å bytte ut kablene :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå