Gå til innhold

Need for Speed ProStreet

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke helt huske å ha sett det før i denne tråden, så ikke skyt meg om dette er gammalt nytt for alle, men jeg fant ut her en dag at du kan ha manuell clutch på bilen. Jeg kjører alltid med mauell gir, men ble litt skeptisk til ha ha manuell clutch i tillegg. Men dette overaska meg veldig posetivt! Var rett å slett rått å kjøre meg det syns jeg! =D

Lenke til kommentar
Kan ikke helt huske å ha sett det før i denne tråden, så ikke skyt meg om dette er gammalt nytt for alle, men jeg fant ut her en dag at du kan ha manuell clutch på bilen. Jeg kjører alltid med mauell gir, men ble litt skeptisk til ha ha manuell clutch i tillegg. Men dette overaska meg veldig posetivt! Var rett å slett rått å kjøre meg det syns jeg! =D

Jepp, bruker det selv. Veldig tøft ^^

Er litt vant med det fra Live For Speed :)

Lenke til kommentar

Dette var rett og slett tragisk. Det første jeg reagerte på var den totale mangelen på fartsfølelse på speed-banen, samt at kameravinkelen i første person var alt for høy noe som gjorde det vanskelig å beregne avstand til andre biler.

Så var det løpet med svinger, tenkte "Yes, her har de fått med seg den nye Nissan GT-R!" Her var det som å kjøre hest og kjerre, med hesten bak kjerra. Tragisk kjørefølelse! Og hva er det for noe tull at bilen plutselig får et boost med fart etter å ha føltes som en lus i sirup!?

Jeg skjønner at dette er en arcade-racer, men kjørefølelsen har vitterlig vært bedre i disse spillene, med NFS Porsche som min personlige favoritt.

Kommer ikke til å kjøpe dette spillet med grunnlag i demoen, man kan jo håpe for EA sin del at de fikser på ting til spillet kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...