Kjeksmestern Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Litt morsomt at de klarte å kopiere den linja på veien 100% lik fra Forza 2 da :!: Lenke til kommentar
Northland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan ikke helt huske å ha sett det før i denne tråden, så ikke skyt meg om dette er gammalt nytt for alle, men jeg fant ut her en dag at du kan ha manuell clutch på bilen. Jeg kjører alltid med mauell gir, men ble litt skeptisk til ha ha manuell clutch i tillegg. Men dette overaska meg veldig posetivt! Var rett å slett rått å kjøre meg det syns jeg! =D Lenke til kommentar
Espein Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan ikke helt huske å ha sett det før i denne tråden, så ikke skyt meg om dette er gammalt nytt for alle, men jeg fant ut her en dag at du kan ha manuell clutch på bilen. Jeg kjører alltid med mauell gir, men ble litt skeptisk til ha ha manuell clutch i tillegg. Men dette overaska meg veldig posetivt! Var rett å slett rått å kjøre meg det syns jeg! =D Jepp, bruker det selv. Veldig tøft ^^ Er litt vant med det fra Live For Speed Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når kommer det ut for PC? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når kommer det ut for PC? Gå til gamer.no og trykk på utgivelses datoer. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når kommer det ut for PC? 22 november=) Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dette var rett og slett tragisk. Det første jeg reagerte på var den totale mangelen på fartsfølelse på speed-banen, samt at kameravinkelen i første person var alt for høy noe som gjorde det vanskelig å beregne avstand til andre biler. Så var det løpet med svinger, tenkte "Yes, her har de fått med seg den nye Nissan GT-R!" Her var det som å kjøre hest og kjerre, med hesten bak kjerra. Tragisk kjørefølelse! Og hva er det for noe tull at bilen plutselig får et boost med fart etter å ha føltes som en lus i sirup!? Jeg skjønner at dette er en arcade-racer, men kjørefølelsen har vitterlig vært bedre i disse spillene, med NFS Porsche som min personlige favoritt. Kommer ikke til å kjøpe dette spillet med grunnlag i demoen, man kan jo håpe for EA sin del at de fikser på ting til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Sett på den vanskeligste graden (pro ellernoe) og skru motor-volumet på 100% så ble det bedre, om du ikke prøvde dette. Endret 5. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sett på den vanskeligste graden (pro ellernoe) og skru motor-volumet på 100% så ble det bedre, om du ikke prøvde dette. Kjørte på "King" ja, og skrur alltid av musikk og annet unødvendig tullball. Motorlyd må alltid på maks i et bilspill :-) Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Oh yes, dette blir kult tror jeg! Se ny video HER! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Da er det litt mere enn 1 uke igjen til det kommer ut i butikkene. I mens får jeg teste dette spillet på PC, så får jeg se hva det blir til Lenke til kommentar
Espein Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Review av spillet på IGN Selv synest jeg det er veldig kult på PC. Gleder meg til det kommer på xbox neste uke! Har ikke komme såå langt men jeg liker allerede det som jeg har gjort.. Endret 16. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Fra IGN: "Cars that drive like boats are not fun to race." Enig! Endret 17. november 2007 av Spirograf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå