Mala Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ingen spill er påkrevd online spilling for å kunne komme igjennom kontrollen, derimot skulle vel alle vere knyttet opp mot online gamertag via. achievements etc. Om eg ikkje tar heilt feil Endret 24. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ingen spill er påkrevd online spilling for å kunne komme igjennom kontrollen, derimot skulle vel alle vere knyttet opp mot online gamertag via. achievements etc. Om eg ikkje tar heilt feil oki, da hadde jeg tenkt feil... men nfs demoen var mye bedre/gøyere enn most wanted og carbon... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Helt enig der. Pro Street var veldig kort, men utrolig gøy mens det varte. Mye bedre enn MW og Carbon... En ting jeg ikke er enig i fra tidligere innlegg i denne tråden er at Underground serien ver bare møkk! Venter fortsatt på NFSU 3 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 VEldig kult spill.. digga det med engang.. nå er dem med mye flere biler også Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, dette var noe helt annet enn MW og Carbon. Endelig ser det ut til at EA klarer å komme ut med et spillbart NFS igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, dette var noe helt annet enn MW og Carbon. Endelig ser det ut til at EA klarer å komme ut med et spillbart NFS igjen. 2nd that! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 - Tjukk røyk, endelig - GT-R! - Føltes som bilen kjørte ifra kamera første gangen - Minner om et bilspill - endelig Hei og hå Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kjørefølelsen var ingenting i forhold til PGR. Motstanderne var trege. Veiene var hakkete (forestill deg motorveier med slike små 'hopp' i annenhver sving), og det verste av alt, det var PS3 grafikk (dulle farger og dårlig utnyttelse av partikkel og shading kraften i X360)... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan er det med strikkmotor på dette spillet? Er det merkbart? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hvordan er det med strikkmotor på dette spillet? Er det merkbart? Ja. Hadde null problem med å ta igjen biler, uansett hvor ræv jeg kjørte, men når jeg lå foran dem lå de fleste ikke mer enn 5-10 sec bak når jeg kjørte plettfritt. Men dette er forventa fra nfs. Merka litt mindre though når jeg kjørte på "King" vansklighetsgrad. I tillegg så er dette kanskje det første bilspillet jeg har spillt hvor tredjepersonkameraet kan konkurrere med førstepersonkameraet. Mye grunnet hvordan bilen oppfører seg som gjør at du nesten må se fra tredjeperson for å se hvordan du skal motvirke "bevegelsene" i bilen. Spess på speed challengen hvis du hopper, du hakke nubbsjans på å redde bilen fra førsteperson (med mindre du slipper gassen, men alle vet det er nogo i NFS). Btw, jeg rørte ikke bremsen en gang gjennom hele demoen, eller jo for å sjekke hvordan bremselysene lyste. Men utenom det syns jeg de like gjerne kune utelatt den knappen. Svinge/slippe gassen bremser bilen mer enn nok. Endret 25. oktober 2007 av Eremal Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den helt manglende farts føelsen ødela dette spillet for min del. Kom til første svingen og så ut som jeg kjørte i 40km/t (mens speedometeret sa godt over 100km/t) så skriker det i dekk og bilen sakker ned (hadde alle assists AV). Virker bare helt latterlig. Og enda dummere var det når bilen plutselig gikk fortere ved ett visst antall km/t. Var en laaaangsom forbedring av farten opptil gud-veit-hvor-mange-km/t, og når bilen traff det "magiske" anntal km/t så brått gikk det fortere. Wtf!?! Synd og ødlegge hva som virker som ett ellers bra spill, med og ikke klare og få til noe så elementært. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Og enda dummere var det når bilen plutselig gikk fortere ved ett visst antall km/t. Var en laaaangsom forbedring av farten opptil gud-veit-hvor-mange-km/t, og når bilen traff det "magiske" anntal km/t så brått gikk det fortere. Wtf!?! hørt om turbo? NFS: PS er nok mye bedre enn Carbon og Most Wanted. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Det som var mest kjedelig med demoen var at den var ufattelig lett. (på king). Håper spillet er litt vanskligere.... Endret 25. oktober 2007 av johnohod Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Og enda dummere var det når bilen plutselig gikk fortere ved ett visst antall km/t. Var en laaaangsom forbedring av farten opptil gud-veit-hvor-mange-km/t, og når bilen traff det "magiske" anntal km/t så brått gikk det fortere. Wtf!?! hørt om turbo? NFS: PS er nok mye bedre enn Carbon og Most Wanted. Du er klar over at turbo går på turtall og ikke fart? I denne sammenhengen her blir det helt irrelevant å nevne turbo, med mindre han kjører manuellgir, siden automatgirinstillingen til nfs befinner seg innafor jobbeområdet for turboen hele veien.. Apropo gir, noe jeg likte veldig godt var at du kan overstyre giret med den høyre spaken, dessverre tar det litt lang tid på rev-limiteren før den stiller seg over på automat igjen.. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Og enda dummere var det når bilen plutselig gikk fortere ved ett visst antall km/t. Var en laaaangsom forbedring av farten opptil gud-veit-hvor-mange-km/t, og når bilen traff det "magiske" anntal km/t så brått gikk det fortere. Wtf!?! hørt om turbo? NFS: PS er nok mye bedre enn Carbon og Most Wanted. Ja. Enda bare ikke eid en turbo bil som venter til du kjører i 150km/t før den gidder og virke... Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ikke akkurat det beste men NFS er på bedringens vei syntes jeg. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette sugde rett og slett... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 PGR 4 er mye bedre...Jeg likte spillet, men er litt lei av NFS...Elsker å leke Ghostrider på motorsykkel i PGR 4 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Dette sugde rett og slett... Enig med du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå