brultus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Må si jeg syntes demoen var håpløs. Føltes som jeg kjørte i smør. Etter å ha spilt pgr4 i en uke nå, er det ingen tvil om at holder meg til det. Hadde faktisk litt tro på NFS denne gangen, men som sagt demoen var ikke bra. Nei takke meg til pgr4 og forza 2. Noe mer trenger vi ikke. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kjapt spørsmål om Pro street. Er det en by slik som de siste spillene? Eller er det kun løp denne gangen? Skal laste ned demoen nå. Er egentlig litt spent på dette! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tja, var jo ikke så galt da, syns jeg. Røyken var jo det beste med hele spillet Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dette var sjokkerende bra, jeg forventet et totalt arcade spill, men det er helt tydelig at de har gått grundig gjennom fysikk motoren sin, dette virker som en god blanding av arcade og sim, og det fungerer faktisk ok med rattet i motsetning til de fleste andre bilspill på 360. For det markedet som dette spiller er ment for tror jeg dette passer perfekt, og selv om jeg ikke er noen fan av NFS kommer jeg helt klart til å kjøpe dette. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Enig med karen over her, dette var faktisk ikke så verst. Mye bedre enn Carbon godt å se de har ristet av seg det "yo bling ho"-greiene, som var irriternde nok for min del. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bedre enn de forrige NFS spilla hvertfall! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Selv om det ikke betyr noe, så har jeg savnet skikkelig røyk fra dekkene mens du spinner. Det har liksom alltid bare vært svak "tåke" når du spinner. Her var det jo nok røyk hvertfall! Ellers er jeg ganske imponert. Litt "synd" det kommer oppi stormen av storspill neste måned. Men det spørs om det ikke blir kjøp alikevell! Må jo prøve drift og drag.. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Må si jeg syntes demoen var håpløs. Føltes som jeg kjørte i smør. Etter å ha spilt pgr4 i en uke nå, er det ingen tvil om at holdermeg til det. Hadde faktisk litt tro på NFS denne gangen, men som sagt demoen var ikke bra. Nei takke meg til pgr4 og forza 2. Noe mer trenger vi ikke. Jeg tipper at det føltes som å kjøre i smør fordi du hadde nok antaglivis satt på assist level på Casual dette gjør at bilen blir mye enklere å kjøre det samme hadde jeg det på å da kan jeg være helt enig med utsangnet ditt, men hvis du setter assist level på king da ble det mye morsomere å kjøre Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Må si jeg syntes demoen var håpløs. Føltes som jeg kjørte i smør. Etter å ha spilt pgr4 i en uke nå, er det ingen tvil om at holdermeg til det. Hadde faktisk litt tro på NFS denne gangen, men som sagt demoen var ikke bra. Nei takke meg til pgr4 og forza 2. Noe mer trenger vi ikke. Jeg tipper at det føltes som å kjøre i smør fordi du hadde nok antaglivis satt på assist level på Casual dette gjør at bilen blir mye enklere å kjøre det samme hadde jeg det på å da kan jeg være helt enig med utsangnet ditt, men hvis du setter assist level på king da ble det mye morsomere å kjøre Hmm, det må jeg prøve! Prøvde selv bare casual... Endret 23. oktober 2007 av Espein Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg prøvde kun på King, assists osv. er tull i mitt syn. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Uten at jeg skal gå så altfor mye i detaljer, siden mange allerede har gjort det, så vil jeg bare si det at Pro Street er absolutt et skritt i riktig retning. Som allerede nevnt, endelig har de gjort seg ferdig med hele Fast and the Furious opplegget. Er trossalt bare en liten demo, og kan ikke si at den svarte helt til forventningene ennå. Men jeg kan absolutt se for meg et godt sluttprodukt. Eventuelt at neste spill i rekken kan bli en enda kraftigere forbedring. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 når kommer demoen til pc? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det som IKKE er et skritt i riktig retning er at dette spillet ikke vil støtte online-spilling... Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har ikke ProStreet støtte for flerspiller over Xbox Live? Du tuller nå?! Demoen var bedre enn de to forige NFS-spillene, men fortsatt ikke i nærheten bra nok for at jeg skal kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Synes demoen var tragisk jeg, serien har døtt ut siden underground synes jeg Need For Speed 3 og Hot Pursuit 2 synes jeg er dem beste av NFS serien Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har ikke ProStreet støtte for flerspiller over Xbox Live? Du tuller nå?! Nope, spillene skal ut en gang i året vet du. Og for at de skulle få tid til faktisk å ta tak i gameplayet denne gangen måtte andre ting ofres. Det blir dog ghost cars og leaderboards, samt car blueprints. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hmm, skal man forhåndsbestille på Platekompaniet eller Absolutt spill tro? Aboslutt hadde jo forsinkelser på skate mens Platekompaniet sendte ut flere dager før! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vet ikke hvorfor, men syns demoen var skikkelig kul. Likte fartsfølelsen og syns det var bra kjørefølelse også. Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 var ikke det beste akkuratt prøvde det i går skal ikke ha det Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 forza er simulatorspill! ikke det samme som arkade spill... men skulle ikke alle xbox 360-spillene ha multiplayer/XBL for at hele tatt kunne kommet på konsollen? but anyway, demoen var faktisk gøy, skulle ta forbikjøring, men glemte å se framfor meg, kjørte rett inn i lyktestolpe, totaled crash men så synd at mange bra spill kommer ut nå, men kanskje kanskje kommer jeg til å kjøpe spillet, selv om PGR 4 demoen var også veldig gøy å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå