Espein Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Diskusjon rundt dette spillet kan tas her Har det selv på PC og synest det er heftig! Endret 16. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Godt nytt for oss NFS-lovers Har store forhåpninger til dette spillet, selv om Carbon var en gedigen skuffelse... Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Godt nytt for oss NFS-lovers Har store forhåpninger til dette spillet, selv om Carbon var en gedigen skuffelse... jepp, håper virkelig NFS: Prostreet blir bra... carbon var søppelspill etter min smak, savner de gamle NFS-spillene som NFS 3, IV og Porsche, men skal teste ut demoen først. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Er bra at bilene kan bli ødelagt vertfall! Og at skadene varer helt til du fikser det.. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er bra at bilene kan bli ødelagt vertfall! Og at skadene varer helt til du fikser det.. Liker ikke denne serien i det hele tatt men har testet den siste koden av Pro street og det virker endel bedre enn de forrige. Kjørte et løp i en ørken med ratt og pedal på stor skjerm og hadde det faktisk ganske morro. Bilene ble til en forandring herpa når du krasjet, noe som alltid er artig :-) Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Carbon var bra, men veldig vanskelig! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 De to siste NFS var møkkaspill om du spør meg. Har veldig lave forventninger til dette. Er ikke så glad i å gi penger til EA uansett...da bare fortsetter de å melke den gigantiske kua si. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har gitt opp serien for lenge siden, men om dette spillet her på noen måte kan dra serien opp forran mine føtter er det ein god ting. Skal uansett bli koselig med ein demo av dette Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 enig med Mala her...denne serien er voldtatt..lemlestet..osso voldtatt litt til... EA skal jobbe bra med og få denne tittelen på bena igjen...men dei er inni ein god flyt EA.. sports spilla har fått gode omtaler og dei prøve og inovere seg litt..ska dei kansje begynne og bruke litt av pengesekken sin og starte og lage spillbare spill...intressant.. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 De to siste NFS var møkkaspill om du spør meg. Har veldig lave forventninger til dette. Er ikke så glad i å gi penger til EA uansett...da bare fortsetter de å melke den gigantiske kua si. Vist dette ikke blir bedre så prøver de og melke en død ku Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Kun en dag igjen Noen som vet ca når på dagen demoer kommer ut? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kun en dag igjen Noen som vet ca når på dagen demoer kommer ut? oj, kommer det demo? det blir spennende, skal teste ut, før jeg kjøper spillet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skulle testet det ja. Har lyst på samlerutgaven av fullversjonen. Birger Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 No syns jeg Need for speed har dalt sakte med sikkert nedover til det katastrofale nive helt siden 1'ern kom ut! Det er det mest geniale Spillet i denne serien spør du meg. Men er dette spillet bra kan jeg nok ta meg selv i å plukke det med meg en dag! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 No syns jeg Need for speed har dalt sakte med sikkert nedover til det katastrofale nive helt siden 1'ern kom ut! Det er det mest geniale Spillet i denne serien spør du meg. Men er dette spillet bra kan jeg nok ta meg selv i å plukke det med meg en dag! hmm, jeg likte 3'ern og 4'ern best, men får se hvordan nfs: proStreet blir... Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har egentlig alltid likt NFS. Spillte en del NFS2, faktisk latterlig mye (Det drar en del på årene, så jeg tror det er mye nostalgi i bilde her:p) Samt NFS Hot pursuit 2 på ps2, som er det beste spillet i mine øyner. Underground serien har jeg også likt, og jeg lyver vis jeg sier noe annet en at jeg har tilbrakt mangen timer bak dem. Most wanted og Carbon spilte jeg ikke så mye som de gamle, men har kost meg masse med dem alikvell.. Så jeg kan ikke si noe annet en at jeg ser fram til Pro Street.. Spillet skal få temmelig slakt før jeg dropper det. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 NFS Hot Pursuit var kult! Resten er bare ræl syns jeg, så jeg skal ikke bruke energi på å laste ned den demoen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 NFS Road Challenge var jo det klart beste i serien Vet ikke om det var noe galt med PC-en min, men hudfargen på folka som satt i bilene var jo veldig snodige. De var jo både grønne og blå :!: Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 gleder meg til NFS Prostreet ja:P:P håper det blir bedre enn carbon da for det var en stor skuffelse.... ser hvertfall bedre ut Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Savner NFS Porche Jeg stiller meg kritisk til dette spillet helt til jeg har lest meninger / Reviews Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå