Gå til innhold

Need for Speed ProStreet

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt nytt for oss NFS-lovers :)

Har store forhåpninger til dette spillet, selv om Carbon var en gedigen skuffelse...

jepp, håper virkelig NFS: Prostreet blir bra... carbon var søppelspill etter min smak, savner de gamle NFS-spillene som NFS 3, IV og Porsche, men skal teste ut demoen først.

Lenke til kommentar
Er bra at bilene kan bli ødelagt vertfall! Og at skadene varer helt til du fikser det..

Liker ikke denne serien i det hele tatt men har testet den siste koden av Pro street og det virker endel bedre enn de forrige.

Kjørte et løp i en ørken med ratt og pedal på stor skjerm og hadde det faktisk ganske morro.

Bilene ble til en forandring herpa når du krasjet, noe som alltid er artig :-)

Lenke til kommentar

enig med Mala her...denne serien er voldtatt..lemlestet..osso voldtatt litt til...

EA skal jobbe bra med og få denne tittelen på bena igjen...men dei er inni ein god flyt EA..

sports spilla har fått gode omtaler og dei prøve og inovere seg litt..ska dei kansje begynne og bruke litt av pengesekken sin og starte og lage spillbare spill...intressant..:)

Lenke til kommentar
De to siste NFS var møkkaspill om du spør meg.

Har veldig lave forventninger til dette.

Er ikke så glad i å gi penger til EA uansett...da bare fortsetter de å melke den gigantiske kua si.

Vist dette ikke blir bedre så prøver de og melke en død ku

Lenke til kommentar
No syns jeg Need for speed har dalt sakte med sikkert nedover til det katastrofale nive helt siden 1'ern kom ut!

Det er det mest geniale Spillet i denne serien spør du meg.

Men er dette spillet bra kan jeg nok ta meg selv i å plukke det med meg en dag!

hmm, jeg likte 3'ern og 4'ern best, men får se hvordan nfs: proStreet blir...

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig alltid likt NFS. Spillte en del NFS2, faktisk latterlig mye (Det drar en del på årene, så jeg tror det er mye nostalgi i bilde her:p) Samt NFS Hot pursuit 2 på ps2, som er det beste spillet i mine øyner. Underground serien har jeg også likt, og jeg lyver vis jeg sier noe annet en at jeg har tilbrakt mangen timer bak dem. Most wanted og Carbon spilte jeg ikke så mye som de gamle, men har kost meg masse med dem alikvell.. Så jeg kan ikke si noe annet en at jeg ser fram til Pro Street.. Spillet skal få temmelig slakt før jeg dropper det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...