Rinox Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Nå har jeg laget en kildekode som jeg vil kjøre som et program, men jeg vet ikke hvordan jeg gjøre det... Jeg har Visual C# 2005 Express Edition. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Build Solution? .exe filen ligger i [prosjektmappen]\bin\Debug eller \bin\Release. Bare trykk F5 for å starte programmet. Endret 14. oktober 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk Men når jeg trykker F5 åpnes programmet og lukkes med en gang... Hvordan kan jeg gjøre så det ikke lukkes? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk Men når jeg trykker F5 åpnes programmet og lukkes med en gang... Hvordan kan jeg gjøre så det ikke lukkes? Console applikasjon? Console.ReadLine(); / ReadKey() <-- så venter den til du har trykket en tast... Eller start applikasjonen fra command line... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ctrl+F5 (Start without debugging) så vil den også legge til "Press any key to continue" når programmet er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå