Ando_89 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i roterende blålys til bil? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i roterende blålys til bil? Syntes du skal fremme det forslaget for Politiet de støtter sikker dette og gir deg et.... Du vet du kan miste lappen hvis du bruker dette på veien? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Varhaugs diesel elektro i sandnes selger slikt, men som privatperson er det usikkert om du i det hele tatt får lov til å kjøpe. http://www.varhaugs.no/ Det finnes sikkert liknende butikker i de fleste større byer. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Biltema og clas ohlson har tror jeg I tillegg kan du prøve postordrebutikken Jula i Sverige. Men jeg er litt usikker på hva du tror du kan få brukt dem til i forbindelse med bil. Kanskje pynt i garasjen? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ulovlig å bruke sånt på norske veier. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg tviler sterkt på at Biltema eller Clas har roterende blålys, med magnet til å feste på bil. Det er generellt ulovlig i Norge med roterende lys på taket uansett farge (hvis man ikke har tillatelse til dette). Og hvis du i tillegg har blå lys, som uttrykningskjøretøy bruker så bryter du en del lover. Tror det blir en saftig bot, mister lappen og en liten snartur i cella. Her har du ihvertfall roterende blålys til 149kr: http://www.electradeshop.com/disco.htm Endret 14. oktober 2007 av sir-alex Lenke til kommentar
helto Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) her er et lite søk på ebay.com. Du får sikkert festet disse på bilen din hvis du vil, men som de andre har sagt her: det er ikke akkuratt helt lovlig Endret 14. oktober 2007 av helto Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du vil nok ha problemer med å finne det på butikker beregnet for privatpersoner som biltema og clasern. Håpet er i butikker som leverer til næringslivet, men du må nok spørre ekstra pent for å få kjøpe Uansett kan du ikke bruke det på bilen, men f.eks som varsellys inne i et bygg eller som diskolys. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 sorry, mente ikke til å ha på bilen min, men sånn som er til bil...tenkte å ha det i garasjen ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ferno Norden AS leverer varslingslys o.l til blant annet politiet, så det er gode muligheter for å få tak i noe der om du prøver. Jeg vet ikke om de selger til privatpersoner. Og folkens; han har aldri sagt noe om at de skal brukes på offentlig veg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg