medlem-130744 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Razer Tarantuela og vedrørende mus, go for it! Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville kjøpt det samme som meg, utrolig fornøyd Mus - Razer DeathAdder Tastatur - Razer Tarantula Musematte - Razer Mantiz Control & Razer Mantiz speed Headsett - Razer Barracuda Hp-1 Lydkort - Razer Barracuda AC-1 Jeg er super fornøyd og syntes dette er det beste jeg har prøvd GOGO, billigt også Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bruker selv razer tarantula og deathadder med steelpad 5l og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Gikk på nærmeste elektro butikk og kjøpte inn nytt gaming stuff Sann ser listen ut; -- Microsoft Habu --Saitek Eclipse 2 --Steelseries 5h --Steelseries glassaktig musmatte Har ikke prøvd å spille enda, men tror det vil funke fett Noen som har no tips til hvordan jeg kan unngå å bli klam på fingrene og inni håndflata når jeg spiller og generelt sitter på pc1 ?? Takk får all hjelp ) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Keyboardet og headsettet (håper det er 5h v2?) vil du nok bli fornøyd med, musa og musematten har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 headsettet og keyboardet funker fett musa + musmatta er konge, tror alldri jeg har spilt så bra på cs 1.6 ;P Anbefales Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Razer Deathadder Steelkeys 6G Steelpad 5L Sennheiser PC 161 Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det noen forskjeller fra Logitech G15 V1 og V2 bortsett fra looken? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Se på bildene. Færre g taster Lenke til kommentar
PlainBixit Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk ut Razers nye tastatur Lycosa, mus Lachesis(blir sendt ut i november) og et nytt headsett Piranha^^ Razers nettside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Lycosa - Det så faktisk veldig interessant ut. Ikke masse unødvendig dill. Det liker jeg! Lachesis - Dette er bare en mus som er laget for å DPI-messig hamle opp med MS Sidewinder. Piranha - Dette var mistenkelig likt Sennheiser PC 161. Hvis jeg skulle velge ville jeg nok gått for "orginalen". Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg har sett litt på Razer Tarantula (keyboard) og en Razer mus, hva tror dere ? Headsett har jeg ingen idé om hva som er bra. Selv har jeg: -Steelkeys 6G [tastatur] kjempe godt tastatur hvis du ikke vil ha masse mediaknapper osv, dette er plain^^ -Razer Copperhead [mus] god mus, men har hørt at rundt 30% har en feil som gjør at når du rebooter PC-en må du dra ut og inn USB'ledningen. Min er en av dem. -Razer Mantis Control [musematte] god musematte for de som spiller med low/mid-sence. Kan få gnagsår av den hvis du spiller for mye dog. -Steelsound 5hv2 [headset] Sykt digg headset med god lyd, smart løsning på mic og behagelig passform. Les en test av forgjengern her. Må fraråde deg fra å kjøpe Razer Tarantula keyboardet. Har aldri kjent på et tastatur med mere plastikkfølelse enn det! Det har kanskje kule lysende knapper og masse fancy brytere, men hvis du vil ha et slikt tastatur ville jeg heller gått for Logitech G15. Endret 24. oktober 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Steelkeys 6G frister enormt mye. Lenge siden jeg har sett et så vakkert tastatur som det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Steelkeys 6G frister enormt mye. Lenge siden jeg har sett et så vakkert tastatur som det. Hvis du har pengene så ville jeg kjøpt det! Kvalitetsfølelsen er ulikt noe annet jeg har vært borte i, responsen på tastene er perfekt, dessuten tar det ikke så sykt mye plass som mange andre tastaturer, og klikkelyden som kommer for hvert tastetrykk er bare deilig. Og jo, det er solid! Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Steelseries-Ikari.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå