Gå til innhold

Hjelp til nytt gaming stuff


Anbefalte innlegg

God dag

 

Noen som har noen tips om hva jeg skal kjøpe eller noen anbefalinger ??

 

Keyboard

Mus + musmatte ;)

Headsett

 

Jeg har sett litt på Razer Tarantula (keyboard) og en Razer mus, hva tror dere ?

Headsett har jeg ingen idé om hva som er bra.

 

Takker får all hjelp og pris spiller ingen rolle :)

Endret av Vargas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech g5 mus er knall mus også har jeg steelpad 5L.

Logitech G15 tastatur har jeg ingen betenkligheter med å anbefale, litt stort men det beste jeg har prøvd.

Kommer et nytt tastatur fra logitech nå snart 5.11.07, logitech wave, kanskje det hadde vært noe. Den trødløse versjonen er ute men da følger det med mus og koster mer enn hvis du venter litt og får med tråd og den er ut uten mus. Tror det koser rundt 300 kroner.

Headset: Icemat headset er det veldig mange som har og det er et bra headset og det følger med mic.

Selv bruker jeg Skullcandy GI, men det følger ikke med mic. Mic kan du kjøpe løst fra microplex.no eller noe.

 

Razer Tarantula har jeg dessverre ingen erfaring med, ser kult ut men litt stiv pris :p

Har hatt to razermus, min personlige mening er at hvis jeg skulle velge ville jeg valgt logitech g5. Men skal man ha razer tastatur så er det litt stilig å ha razermus også. Razer er ikke noe dårlig valg.

Lenke til kommentar
Mus: G9

Tastatur: G15 V2

Musematte. Razer eXactMat

Headset: Et eller annet Logitech sett som du synes sitter godt på dine ører

 

Denne pakka vil bli den ulltimate gaming pakken. Du vil ikke angre hvis du kjøper dette.

 

 

 

Razer eXactMat Vil jeg også anbefale på det sterkeste.. Beste matta jeg har prøvd!

Jeg bruker den sammen med G5

Lenke til kommentar
Det jeg har nå er Logitech g5 og Saitek Eclipse keyboard :p Noen som vet hvor jeg får bestilt de forskjellige tinga ??

Og hvilken Razer mus ville dere anbefale + musmatte ? ?

 

Jeg vil annbefale Razer/Microsoft HABU. Akkurat passe stor.

Qpad er en bra musematte(Har ikke prøvd noe annet da :p)

Lenke til kommentar

Tror jeg går får Razer Tarantula (Keyboard) , trenger hjelp til valg av Razer mus, noen anbefalinger ?? og så blir det Razer musmatte :D

 

Da mangler jeg headsett, noen som har anbefalinger der ??

 

Om noen vet om noen sider som går ann å bestille dette fra som har rask leveringstid, kunne dere være så vennlige å linke dem her ? :)

Takk!

Lenke til kommentar

Keyboard: Saitek Eclipse 1 eller 2

Mus: RaZer Deathadder er behagelig å holde, ligger godt i hånden og funker veldig godt til gamgin, de skipper ingen pixler og er generelt god.

G9 er også en god mus, er ikke så god til surfing og slike ting, men veldig god til spilling da denne rkever litt mer konsentrasjon for og bruke, du er mer beredt med G9, men all in all ville jeg valgt Deathadder. Når det kommer til Headset ville jeg gått for Senngeiser PC-161 eller Steelsound 5h v2. Musematte, en tøymatte fra Qpad eller Steelpad.

 

Har brukt dette selv til aktiv gaming i et år nå(med unntak av musa, hadde G5 før, men den er direkte dårlig) og synes det funker knall.

For meg er det konge, behøver ikke være det for deg

Lenke til kommentar

Mus: Logitech g5

fordi: godt grep, bra vekt "teknologi" behagelig!

 

Tastatur: har ikke store greia her, liker enkle selv..

 

Musematte:

hard matte: Icemat

myk matte: Razer mantis er behagelig og stor =)

 

Headsett:

ville skaffa noe med deep bass/bass vibration for bra musikk og litt ekstra nerver på offline spill =)

ellers noe stort dyrt og behagelig!

 

Prisguide på ting her!

Endret av svenningen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...