Baph0met Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Har hittil lagt ut to "låter", dvs halvferdige ideer som hadde vert kult å få tilbakemelding på. Ene låta er en hip-hop sak, og andre er en alternativ-rock sang. Jeg bruker cubase sx, fruityloops 7.0 XXL, Line 6 toneport kb37 og en liten haug med plugins og div. instrumenter. Kommer til å mekke en heil del anna etter kvert, og dvs. alt fra metall, rock, pop, techno, hip-hop, soul, jazz osv. Om du har noke på hjertet etter å ha hørt litt bare si ifra (så lenge det ikke er "du suger", "syns musikken er dårlig" osv.) Ver saklig og konkret http://www11.nrk.no/urort/Artist/TheSeed/default.aspx Endret 12. november 2007 av Baph0met Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Likte i grunn begge låtene veldig godt. Hvis du hadde fått en vokal på "Alpha", så hadde den blitt veldig bra! Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Flott! Bare kom med tips om noken her har peiling på Cubase og veit noken bra Vst-plugins og hadde blitt spesielt glad om noken visste om hip-hop trommeprogram i litt samme stil som EZdrummer ol. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nei fy søren dette var bra greier syntes jeg! Kult at du behersker flere sjangre (to foreløpig ) Fortsett med kreativiteten! Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Har en kompis som er en killer på lyrics..men vokal er eg litt kresen på (f.eks om eg skulle ha rappa noken linjer på den ene hadde nok ikkje det blitt heilt bra). Rock kan nok eg fikse vokal på.."Alpha" var i utgangspunktet en instrumental siden den blei laga etter kvert som eg spelte inn. Kunne nok fått til noke vokal på den kanskje. Skal prøve å legge ut noke meir asap! takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 alpha var fin.. men kunne trengt litt mastering og kompresjon for a fa fram bassen og diskanten, hele mixen hxres litt tam ut her. Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 hehe..ikkje så rart sida det er første gangen eg spiller inn noke, og første gangen eg bruker cubase/vst's. Skal ordne det, men må først finne ut korleis Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Flotte sanger, du har talent gutt Skal deffentlig lagre "Clean" i spillelisten min. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Veldig pent =) Du har talent. Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ny låt og oppdaterte gamle lagt ut! Sjekk ut! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Veldig bra! Dancing on Nails hadde blitt sjef med vokal! Lykke til, legger du sjela di i dette, så blir det nok noe stort Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du suger. Syns musikken er dårlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Håper det var ironi. Greit nok å ikke like musikken, men du trenger ikke å si det på den måten... Dette var dritbra, du har virkelig talent. Endret 7. november 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 ny låt lagt ut! blir nok lagt ut en nyare versjon om noken dagar. enjoy! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg likte best higher pga. gitaren og fordi det er mindre effekter. Noen som vet om en lignende sang (jeg tenker på introen) som jeg kan lære meg? Send PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå