Isindil Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Skulle gjerne hatt noen tips til en relativt grei datamus. Trenger til laptopen, må ha USB og funke som den skal i Mac OS X. Sideknapper er fint om den har, men ikke nødvendig. Hovedsaklig kommer den til å bli brukt til strategispill. Har ingen planer om å betale over 200 kroner, gjerne mindre. Endret 14. oktober 2007 av Isindil Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg kan anbefale deg å kjøpe Microsoft Intellimouse Explorer 3,0.. Har den selv, og fungerer som bare det. Merk: den er grå oppå og svart på sidene, ikke slik som bildet viser på prisguiden.. Eneste jeg hadde å utsette på den var i bjynnelsen, med scrollen og sideknappene, men nå som jeg er vandt til det, fungerer de som om det ikke var noe galt med dem.. Den koster 230kr (på det billigste, og det burde du ta deg råd til), og om du tror at den ikke er verdt pengene kan du lese de mange erfaringene forbrukerne har hatt her. LØP OG KJØP Edit: url's og leif.. Endret 14. oktober 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg kan anbefale deg å kjøpe Microsoft Intellimouse Explorer 3,0.. Har den selv, og fungerer som bare det. Merk: den er grå oppå og svart på sidene, ikke slik som bildet viser på prisguiden.. Eneste jeg hadde å utsette på den var i bjynnelsen, med scrollen og sideknappene, men nå som jeg er vandt til det, fungerer de som om det ikke var noe galt med dem.. Den koster 230kr (på det billigste, og det burde du ta deg råd til), og om du tror at den ikke er verdt pengene kan du lese de mange erfaringene forbrukerne har hatt her. LØP OG KJØP Edit: url's og leif.. Støtter den anbefalingen, det der er en genial datamus. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg