Gå til innhold

Den store Asus C90 tråden

vestlia

Anbefalte innlegg

Sikkert lurt å gjøre som Feh anbefaler. Selv bruker jeg Vista, og når jeg skal koble til med HDMI, så går jeg på "PC kanalen" på TV, og trykker deretter fn+f8, mulig du må trykke et par ganger så det står CRT only. Om det ikke fungerer må du sjekke at begge kablene står godt i. Sleit litt på starten fordi kontakten ikke sto skikkelig inni...

Håper du får det til, selv om sannsyneligheten for at du får lyd via HDMI kabelen er liten ;)

Aner ikke hvor støtten ligger hen der, om det er TV eller PC som må støtte lyd via HDMI, men det funker ikke på min hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har nå fått fikset probleme jeg hadde med blåskjerm. Det var driveren til IR enheten som var buggy! Hvis man googler litt finner man sikkert ut informasjon, husker ikke hvor det var. Etter jeg fiksa det så har jeg ikke hatt blåskjerm på over 1 måned :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

har hatt meg enda en recovery, men vil gjerne mekke ny driver til skjermkortet.

Men linken som er postet tidligere i denne tråden funker ikke lengre.

Noen som vet hvor jeg kan finne en ny driver, som passer til spilling?

Funket nå :)

Endret av Bengt2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jaja denne laptopen slutter ALDRI å overraske meg.

Skulle ta backup av en ekstern harddisk som kræsja og synes det gikk så satans treigt med USB så jeg kjøpte en ny ekstern harddisk med eSATA tilkobling. Merkelig nok er hastigheten LIKE JÆVLA TREIG (14-17 mb/s) selv om USB er 480 MB/s og eSATA er 3 GB/s. Tydelig er det den interne harddisken som er fitte treig! OMG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...