Feh Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sikkert lurt å gjøre som Feh anbefaler. Selv bruker jeg Vista, og når jeg skal koble til med HDMI, så går jeg på "PC kanalen" på TV, og trykker deretter fn+f8, mulig du må trykke et par ganger så det står CRT only. Om det ikke fungerer må du sjekke at begge kablene står godt i. Sleit litt på starten fordi kontakten ikke sto skikkelig inni... Håper du får det til, selv om sannsyneligheten for at du får lyd via HDMI kabelen er liten Aner ikke hvor støtten ligger hen der, om det er TV eller PC som må støtte lyd via HDMI, men det funker ikke på min hvertfall. Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei Etter recovery funket hdmi kabalen nydelig, men da jeg trykte f8 så sluttet det å funke. Nytter ikke tryke på den igjen. Hva skjer? Hvordan får jeg det til å funke igjen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har nå fått fikset probleme jeg hadde med blåskjerm. Det var driveren til IR enheten som var buggy! Hvis man googler litt finner man sikkert ut informasjon, husker ikke hvor det var. Etter jeg fiksa det så har jeg ikke hatt blåskjerm på over 1 måned Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) har hatt meg enda en recovery, men vil gjerne mekke ny driver til skjermkortet. Men linken som er postet tidligere i denne tråden funker ikke lengre. Noen som vet hvor jeg kan finne en ny driver, som passer til spilling? Funket nå Endret 27. februar 2009 av Bengt2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jaja denne laptopen slutter ALDRI å overraske meg. Skulle ta backup av en ekstern harddisk som kræsja og synes det gikk så satans treigt med USB så jeg kjøpte en ny ekstern harddisk med eSATA tilkobling. Merkelig nok er hastigheten LIKE JÆVLA TREIG (14-17 mb/s) selv om USB er 480 MB/s og eSATA er 3 GB/s. Tydelig er det den interne harddisken som er fitte treig! OMG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå