vestlia Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Nei, det er et lite program, men det er tungt for maskinen å kjøre siden du tester dens maksimale potensialet. Kan lastes ned bla. her: http://www.futuremark.com/download/3dmark06/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen fler som har problemer med lyden ut fra pcen? Får jævelig ofte litt skurr eller clipping på en måte. Er sykt irriterende når jeg spiller musikk eller ser på film, mens i spill merker jeg ingenting. Har prøvd å tweake lydkortet og direct sound outputen på alle mulige måter uten hell. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Nei, jeg har ikke opplevd dette problemet, men du kan jo alltids prøve å laste ned ny driver fra Asus sin hjemmeside, dette gjorde i alle fall jeg når headphone utgangen streika. http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har den samme driveren på pcen som den som ligger på asus sia... Er sykt irriterende. Hvis jeg bare lar musikken gå eller film uten å røre pcen går det bra, men med en gang jeg skal surfe eller holde på med noe så kommer denne sykt irriterende skurringa Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Reinstallerte driverne til lydkortet og ser ut til at problemet er fiksa nå... enn så lenge Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Det er bra, får håpe det ikke kommer igjen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Var visst ikke fiksa like vel. Kanskje noe galt med lydkortet mitt? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm, det er jo en mulighet det da, men litt rart siden skurringen oppstår når du driver på med noe på dataen, mens det virker fint når den står i ro. Du kan jo alltids ringe til de du kjøpte den av å høre, eller poste en egen post som tar opp problemet. Mange her på forumet som har mer kunnskap enn meg, og sikkert kan hjelpe deg om det er et software problem Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Denne nyheten er jo ganske interessang da : http://www.hardware.no/artikler/geforce_9_for_baerbare/50452 men altså...eg veit ikke :-P vi får væll bare håpe og be om at vi kanskje får 9800GTX i MXM II format kanskje vi alle bør maile Asus og be dem om å lansere det, bare for at dem skal innse kor (hvor) stort markede for MXM II kort egentlig e :-) hehaeheheaheheaaeh... Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hehe, kunne gjort det ja Får bare håpe prisen for dette i løsvekt ikke blir alt for dyrt, og at det er mulig å få ta i det fra Norge! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Skal prøve å få lastet ned SP 1 nå, men Windows Update finner den ikke, selv om jeg har innstallert alle tidligere oppdateringer... Noen andre som har fått lastet den ned? Gjorde dere isåfal noe spesielt først? Lenke til kommentar
mcwilly Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg kjøpte denne PC-en i oktober 07 og har vært fornøyd med den. noen BS's før servicepack 1 av vista, men ikkeno store problemer. Men nå gikk strømledningen kabelen å la seg så jeg måtte kjøpe ny. "Påkrevd nettspenning: AC 120/230 V ( 50/60 Hz ) " ASUS AC Adapter 90W 3-pin var den jeg kjøpte ny. Vil det gå hvis jeg ikke bruker overclocking funskjonen eller må jeg kjøpe en 120W? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Hmm, dette er jeg egentlig ikke helt sikker på... Vil anbefale deg å spørre på, http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=19, der det er mange fagkyndige som er medlem. Det som slår meg er at du kanskje ikke vil få tilført nok strøm til komponentene, og den kanskje derfor vil bli ødelagt. Det er ikke mulig for deg å bytte til den orginale strømforsyningen da, om du kontakter han du kjøpte 90W av? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Viktig oppdatering Har lenge sett etter en permanent løsning på bluescreen problemet, og det ser endelig ut til at jeg har funnet en Startet en tråd på notebookreview.com, og fikk for en liten stund siden svaret jeg hadde håpet på. Feilen lå muligens i driveren til infrarød. Innstallerte oppdateringen for et par dager siden, og har enda ikke opplevd problemer. Anbefaler alle som har BS problemet og gjøre dette, og gjerne melde tilbake om det fungerer eller ikke. Venter nemlig med å oppdatere forsiden før jeg vet om dette er en løsning som gjelder flere. Driveren kan dere finne her Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har også hatt stooore plager med dette den siste tiden. Skjer alltid bare innen de 10 første minuttene etter pcen har starta, hvis det ikke skjer så kan pcen stå på i dagesvis uten at det skjer igjen. Men skal prøve den her også og se om det hjelper Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kan ganske greit avkrefte at dette ikke hjalp oppdaterte den driveren, men det har ikke hjulpet en dritt Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hmm, det var noe drit da... Men jeg anbefaler å ta en titt på www.notebookreview.com, for der er det svar på mange problemer ang. dataen Iallefall verdt å ta en titt Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvordan får jeg overført pc bilde til tv gjennom HDMI Har en c90 og tv med hdmi kontakt. Men skjer ikke noe når jeg kobler kabelen til. Og når jeg trykker på hutigknappen(Fn+F8) blir skjermen svart et lite millisekund, men det er også alt som skjer. Hva må jeg gjøre????? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 I XP så går jeg bare inn på desktop -> høyreklikk -> properties -> settings. Der står det jo en skjerm med "1" og en med "2". Hvis du trykker på den som det står et 2 tall på, så må du bare justere oppløsninga (om du har 700p så må du har XXXXx720 pixler, hvis du har 1080p skjerm så velger du XXXXx1080 pixlers oppløsning) og trykke på knappen som sier "Extend my windows desktop onto this screen" eller på nårsk "Utvid skrivebordet mitt til denne skjermen". Uansett, hvis du skal ha clone screen eller flere instillinger så går du bare inn på nVidia control panel saken og stiller det inn derfra. Gidder ikke forklare det du finner det lett ut. Lydkort problemet ble visst fikset av seg selv fordi lydkortet mitt tok helt plutselig kvelden og har gått til innkjøp av et ekstert usb lydkort Gidder ikke reklamere ettersom denne laptopen kun blir brukt som desktop erstatter. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Sikkert lurt å gjøre som Feh anbefaler. Selv bruker jeg Vista, og når jeg skal koble til med HDMI, så går jeg på "PC kanalen" på TV, og trykker deretter fn+f8, mulig du må trykke et par ganger så det står CRT only. Om det ikke fungerer må du sjekke at begge kablene står godt i. Sleit litt på starten fordi kontakten ikke sto skikkelig inni... Håper du får det til, selv om sannsyneligheten for at du får lyd via HDMI kabelen er liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå