Axl1994 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nei, byttet ikke ut noe, 160gb harddisk holder...ekstern harddisk ftw! får den i morgen nå, tok sinnsykt lang tid egentlig ... men var i byen i dag, så da har jeg den i morgen... noen nyheter om skjermkort av typen MXM II ? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke funnet noe mer, dessverre. Så per i dag er 8700 det sterkeste (bare til 17") , etterfulgt av 8600gt ddr3 og så 8600gt ddr2 (som sitter i vår data). Er enda ikke sikkert om 8800 kommer til C90, men anbefaler deg å sjekke her utover, for mer info: http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=19 Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan blir det med garanti visst du bytter skjermkort(eller noe annet for den saks skyld). Butikkene reklamerer jo med at det skal være så lett å bytte deler å alt det der. Så da burde det jo gå ann uten å miste garanti. Visst man mister garanti kan nok slike pc-er være en sak for forbrukerrådet eller hva de nå heter. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Dette er jeg dessverre ikke helt sikker på... Har vært diskusjon om det før, og mange reflekterte syne forskjellige synspunkt! Lurer kanskje på om de kom frem til at garantien dekket det? Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 mener å ha lest at man ikke mister garantien... skriver på min nå.....er STORfornøyd! Var litt skeptisk til vista før jeg fikk PC-en, men elsker det nå! btw...hvis dere eventuelle kjøpere har noen spørsmål så svarer jeg gledelig Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 mener det også skal gå ann å kjøpe 256mb GDDR3 til Asus c90s, ser en del folk på notebookreview.com har det... men hvor stor ytelsesforskjell det blir er jeg usikker på... Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ytelsen er vel 1000poeng bedre med ddr3... Men har du hatt noen problemer med bluecreen eller noe enda? Fikk plutselig dette problemet for et par dager siden, men det har bare vært når jeg starter dataen et par ganger, og da må jeg kjøre sånn hjelpe greie! Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har ikke hatt noe problem med bluescreen eller noe som helst problem men jeg har ikke gjort så mye egentlig, innstallert litt av hvert...fjernet litt små programmer som startet med vista..kjører enda på windows drivere, skal ta å innstallere drivere, men leste på notebookreview at trådløse driveren var det noe feil med eller noe sånt...og at man skulle laste ned intel sine trådløs driver...var link med så er ikke noe å være redd for uansett, jeg lurer på om du har du gjort dette vestlia? altså om du har innstallert intel sin driver? eller har du windows? eller den som kom med asus CD-en? punktum er digg .... har en uvane med å skrive masse punktum når jeg skriver fort... Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hmm, de eneste driverene jeg har re-innstallert er grafikk kort driveren, lyden og cameraet (husker ikke helt om jeg gjorde det med bluetooth greia), for disse fungerte ikke helt som de skulle... Disse oppdaterte jeg herfra: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us (untatt GPU driveren da). Ellers så har egentlig alt fungert som det skulle. Bare den forbannade bluescreenen jeg har fått noen ganger, men det virker spm den ikke gjør noe spesielt med dataen (la inn innlegg på notebookreview for å høre hva som var galt)! Lenke til kommentar
kesse Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei! Jeg vurderer denne laptopen. Den skal PRIMÆRT bli brukt til skolebruk, men noe spill også, spill som BF2 og COD serien bør vel gå glatt på denne?? Hva er deres erfaringer med batterilevetid og støynivå? Bråker den for mye til å ha med i forelesning? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 BF2 og COD kan du nok kjøre med høyeste innstillinger på denne, ja. Men når du spiller, er som sagt støynivået relaivt høyt! Ellers kan du jo sette i power saving mode (stillegående), da du hører svært lite ( forutsetter at du bare bruker lette programmer som IE, Office, MSN osv. Dette er i alle fall mitt intrykk Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hvilken skjermkort driver skal jeg ha? finner ikke på Asus sine sider...:S Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 hvilken skjermkort driver skal jeg ha? finner ikke på Asus sine sider...:S Den nye driven kan du finne her: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=15825 Og en tråd om den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=854600&hl= Lenke til kommentar
snerC Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hey, jeg har nå brukt min C90s i en uke ca. , å den funker FETT!! Bruker den på skolen, spilling, film osv. Men jeg er fortsatt litt skeptisk til Vista, håper SP`en kommer fort.. Føler IE osv henger litt ofte.. Noen andre som føler seg enig? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Nei, synes egentlig Vista funker fett Lenke til kommentar
thubsa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hmm, de eneste driverene jeg har re-innstallert er grafikk kort driveren, lyden og cameraet (husker ikke helt om jeg gjorde det med bluetooth greia), for disse fungerte ikke helt som de skulle... Disse oppdaterte jeg herfra:http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us (untatt GPU driveren da). Ellers så har egentlig alt fungert som det skulle. Bare den forbannade bluescreenen jeg har fått noen ganger, men det virker spm den ikke gjør noe spesielt med dataen (la inn innlegg på notebookreview for å høre hva som var galt)! heisan Vestlia jeg fikk min asus c90s bare for noen dager siden, og ja, mi har også bluesceenet en del ganger allerede, er litt usikker på hvorfor, men har registrert at det ikke er særlig lurt og endre clocking mode mens man starter opp programmer, ehh, det er vel ganske naturlig når jeg tenker meg om.. ellers har den bluescreenet mens den har kjørt på "power saving mode" også, men da helt uten videre. Har du fått noen svar på notebookreview?? ang. vifte og støy, så er den syns jeg ikke dem er så gale, men det hender jeg setter den til "power saving mode" og heller skrur opp igjen skjerm dimmeren dil normalt. dette hvis jeg bare skal sjekke ting på nettet eller skrive osv. ellers vil jeg si jeg har begynnt å bli vant til vista, bare utrolig irriterende at den starter saktere opp en XP, men men, det får jeg heller leve med. ellers er det ganske fett faktisk.. dette er en drit fet maskin bare jeg får fikset problemet med bluescreening! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Har ikke fått fiksa problemet helt enda, men har fått endel tips/hjelp på forumet. Det vi har kommet frem til nå er at det kan muligens være RAM brikka, så vi skal kjøre en type test (memtest 86+). Denne har jeg dessverre ikke tid til å kjøre før til helga mest sannsynelig, så om du har anledning kan du godt kjøre denne Her er linken til forumsida: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=188652 Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vestlia, eller andre som har innstalert 169.09 for bærbare Du har innstalert ny skjermkortdriver fra lap2go eller noe sånt. Avinstalerte du den gamle driveren først da eller? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Vestlia, eller andre som har innstalert 169.09 for bærbare Du har innstalert ny skjermkortdriver fra lap2go eller noe sånt. Avinstalerte du den gamle driveren først da eller? Nei, jeg avinnstallerte ikke den andre driveren. Bare innstallerte 169.09 med en gang Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Basically it's a 3-step process: 1. Download driver, double click and select extract, 2. Download modded INF and replace original INF in extracted folder, 3. Install & reboot. på punkt 3,hva heter filen, og hvordan ikon skal jeg trykke på for å innstalere? Vestlia, msn? Endret 7. desember 2007 av bengtostnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå