Slurt-is Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Har en maskin stående her, som bare lager en høyfrekvent lyd når jeg skrur på strømmen (av/på knappen bak på strømforsyningen). Den reagerer ikke når jeg trykker på av/på knappen i fronten av maskinen. Det er en maskin jeg fikk av en kamerat, siden han ikke trengte den lenger (den er fra 2003 eller noe sånt). Hva kan være galt? Hovedkort eller strømforsyning? Takker for svar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er nok 99% sikkert at det er strømforsyningen. Har opplevd dette med flere Hiper Type R PSU det siste året.... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Var egentlig rimelig sikker på det selv også, men tenkte jeg skulle spørre her om hva "ekspertene" mener. Det er nok strømforsnyningen ja... Hvis jeg graver fram en gammel strømforsyning fra 1999 eller rundt der, vil den funke greit? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kommer jo an på hvor mange watt den er på. I 1999 behøvde du jo ikke samme watt mengde som man gjør i dag....men du kan jo prøve. PC-en var fra 2003? Så det er 4 års forskjell....men så lenge den ikke har en heftig COU, skjermkort og masse disker, kan det vel gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå