just_me Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 etter lælingtid eller etter 2 år skole? (byggfag) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Varierer ikke dette egentlig fra sted til sted? Siden "svart russ" egentlig ikke er vanlig russ kan man lage egne regler helt som man vil. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror det er rundt jul. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er normalt etter to år på skolen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg går også byggfag. Man er russ (vis man vil) eller to år på skole Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Etter hva jeg har hørt pleier svartruss å stamme fra yrkesfaglige linjer, der elevene går ut i læra etter to år på skolen. For eksempel byggfag, mekanikk, elektro, osv. Det er sikkert mange som er svartruss i andre sammenhenger også, men slik er det i alle fall her i Oppland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå