Tommsern92 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei,jeg har bygget inn mitt hovedkort i et https://prisguiden.no/product.php?productId=45621 kabinett. Men jeg har problemer med å finne ut hvordan jeg kobler ledningene fra kabinettet og inn i hovedkortet mitt så det blir liv i lcd skjermen og diverse lys:s Hovedkortet jeg bruker er et P5N -E SLI Motherboard. Happy for raske svar... Mvh Ravcon Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 RTFM, eller for å si det på godt norsk; dersom du leser litt i både manualen til kabinettet, og til hovedkortet, finner du nok ut av det. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk takk,jeg fikk det til nå Men det var ikke med noen manual til kabinettet:s Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bra du fikk det til. I hovedkortmanualen står det som regel alle tilkoblingspunkter. Litt hassle, men det må til i bygginga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå