Egil87 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hei! Har fått meg ny skjerm. LG Widescreen 22": https://prisguiden.no/product.php?productId=72603 I spill som cs og nye call of duty betaen får alle teksturer et grønn-skjer over seg når jeg snur rundt med musa. Har noen hatt det problemet før? Hvis jeg ser på en mørk gjenstand i cs i et mørk rom og snur meg litt rundt kommer det en gul-grønn hale nesten sagt på den mørke gjenstanden. Det kommer kun når jeg beveger musa og ting leer på seg. Og en ting til: Har 1 død\fryst pixel på skjermen. Noen ting som hjelper på det? Den står fast på rød. Takk for alle svar:) Egil Endret 16. oktober 2007 av Barland Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hmm... Kan det være det som kalles etterslep? Alle mørke områder får en gul-grønn "hale" etter seg når de beveger seg på skjermen. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Såkalte "stuck pixels" kan du forhåpentligvis fikse ved å kjøre en "pixel fixer"(Google it) Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Skjermen var herpa! Fikk ny på Expert med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå