Bone Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Heisann! Noen som har noen gode tips til å bekjempe Bohan? Synes han var litt vanskelig.. Takk, takk Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Heisann! Noen som har noen gode tips til å bekjempe Bohan? Synes han var litt vanskelig.. Takk, takk Joda, han kan være en skikkelig hard nøtt, men klarer du å slå tilbake ildkulene har du overtaket. Link til tidligere post rundt emnet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takker så meget! Nå har jeg klart det.. og GOD DAMN!! Dette var et BRA spill!! Ser ikke helt at spillet "bare" har fått 7 fra Gamer.no!? Kongespill! Så veldig glad jeg kjøpte dette spillet når jeg kjøpte min PS3 på fredag.. enda jeg liksom ikke hadde "bruk for" PS3, siden jeg både har Wii og Xbox360 fra før, så kommer et slikt spill og gjør at alle pengesorger er glemt! Heavenly Sword .. Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) en av grunnene til at det fikk dårligere karakter enn "fortjent" er vel at det er så kort. går glatt å klare gjennom det på en dag, både normal og hell. men bortsett fra det var det sinnsykt bra, hvertfall stemmen til bohan, og hans "generaler" Endret 14. oktober 2007 av henky Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer med gjennomført HS og ny PS3 Enig i at spillet er alt for undervurdert. Virker som om anmelderne er mer negative til spillet enn menigmann. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er jo det at det er kort, og sånn med meg, jeg startet på en ny fil for litt siden men det var bare kjedelig selv om jeg storkoste meg gjennom spillet første gang.Det er jo det at det er kort, og sånn med meg, jeg startet på en ny fil for litt siden men det var bare kjedelig selv om jeg storkoste meg gjennom spillet første gang. Sånn at det ikke er morsomt flere enn en gang syns jeg. Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det tjener spill mye på spør du meg. har noen spill til ymse konsoller som faktisk går an å spille flere ganger. enten fordi det er nye ting etter du har gått gjennom det, eller at det faktisk tar så lang tid å gå gjennom at når du har gjort det en gang, er det ikke kejdelig å begynne på nytt. vet ikke om noen har spilt Tales of Symphonia til GC, tar 80t å gå gjennom om du gir det litt tid og ikke rusher gjennom. andre gfang tok det meg 90t Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk, takk! Synes ikke det var "for kort", jeg! ..litt slik som med Max Payne II - The Fall of Max Payne, så liker jeg mye heller at spill er "korte, kompakte og gjennomførte", enn at de drar det ut.. For meg, bare personlig, så ser jeg nesten helst at spill er litt korte.. jeg kan ofte gå lei spill, selv om de er bra.. eller sagt på en annen måte; Det er så mange bra spill der ute, så hvis jeg sitter for lenge med ett, så er det ofte et annet spill jeg også skulle så gjerne ha prøvd, og varer det spillet da for lenge, så legger jeg det fra meg litt for å prøve det andre, også blir det første spillet ofte liggende, og jeg får aldri fullført det.. Dette er jo personlig, siden jeg ikke har så mye tid til å spille lengre, som jeg hadde i "min ungdom" hehe.. Men, jeg føler det ofte slik etter "korte spill" at de kunne ha vært lengre, ..men, hadde de vært lengre, så er det faktisk muligheter for at jeg ikke hadde kommet til å fullføre det.. Men, satan.. må igjen si; FOR ET SPILL! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 hehe ganske enig med dere, heavenly sword var vilt. har spilt igjennom det 2 ganger nå.. for å ta det mot ninja gaiden sigma, som er et spill i samme genre, så det er bra men litt for lang dratt av og til, det som Heavenly sword hakket bedre for min del:) Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 låner ninja gaiden, kommet til 10 eller 11te chapter av 12(?) og gidder ikke spille lengre, det ble litt for langt i forhold til hele pakken. det klarte ikke holde steamen oppe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er nesten så jeg er litt flau for å spørre, siden jeg har fullført spillet og greier.. Men.. hvordan kommer man i "speed stance" For under "Longsword", da er du vel vanlig?! At du ikke holder noen knapper inne.. og når du er i sånn "Powermode(?)", så holder du vel inne R1... men, hvordan kommer man i "Speed stance"? (Har liksom trykket litt halvvilt bare jeg.. ) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er nesten så jeg er litt flau for å spørre, siden jeg har fullført spillet og greier.. Men.. hvordan kommer man i "speed stance" For under "Longsword", da er du vel vanlig?! At du ikke holder noen knapper inne.. og når du er i sånn "Powermode(?)", så holder du vel inne R1... men, hvordan kommer man i "Speed stance"? (Har liksom trykket litt halvvilt bare jeg.. ) Speed stance er vanlig. L1 er range stance og R1 er power stance. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 hmm.. hva er "longsword" da, da? For, når jeg går igjennom combo-lista, så mener jeg at samme combo (f.eks 3 x firkantknapp), er å finne på begge.. Kanskje jeg må gå å dobbeltsjekke.. hmm.. Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 speedstance er akkurat samme som longsword bortsett fra at du har 3 å velge mellom når du har "det himmelske sverdet" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Så longsword-comboene fungerer bare liksom FØR du får The Heavenly Sword.. Altså bare til slutten av første kapittel, og når du mister sånn halvveis utti.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Det er nesten så jeg er litt flau for å spørre, siden jeg har fullført spillet og greier.. Men.. hvordan kommer man i "speed stance" For under "Longsword", da er du vel vanlig?! At du ikke holder noen knapper inne.. og når du er i sånn "Powermode(?)", så holder du vel inne R1... men, hvordan kommer man i "Speed stance"? (Har liksom trykket litt halvvilt bare jeg.. ) He he går fint å trykke seg halvvilt gjennom spillet ja Speed stance er ditt utgangspunkt, når du er vanlig og har "The Heavenly Sword" og klikker riktige tastekombinasjoner. "Longsword" tar også utgangspunkt i vanlig, men gjelder når du ikke har "The Heavenly Sword". "Range Stance" holder man ned L1 og "Power Stance" er å holde ned R1. I tillegg har du jo "Aerial Combos" og "Superstyles". Mye å holde styr på, så litt fenetrisk knappetrykking må være lov Endret 14. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) He he gåt fint å trykke seg halvvilt gjennom spillet ja Speed stance er ditt utgangspunkt, når du er vanlig og klikker riktige tastekombinasjoner. "Longsword" tar også utgangspunkt i vanlig, men har andre tastekobinasjoner. "Range Stance" holder man ned L1 og "Power Stance" er å holde ned R1. I tillegg har du jo "Aerial Combos" og "Superstyles". Mye å holde styr på, så litt fenetrisk knappetrykking må være lov :-) Det er 2 comboer, en på Longsword, og en på Speed, som har samme kombinasjon... 3 x oppoverknapp... :dontgetit:Halvvilt fungerer! hehe.. EDIT: ..der kom edit'n din ja.. Da er jeg med! .. takker så meget! EDIT2: off... :blush:Har enda et lite spørsmål nå.. hva er det egentlig som bestemmer hvor mange slike "medaljer" du får for hvert brett!? De som man kan få ett til tre av.. (eller ingen?). Endret 14. oktober 2007 av Bone Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 EDIT2: off... :blush:Har enda et lite spørsmål nå.. hva er det egentlig som bestemmer hvor mange slike "medaljer" du får for hvert brett!? De som man kan få ett til tre av.. (eller ingen?). Disse "medaljene" viser hvor bra du har spilt og er på en måte en stilindikator. Mens du spiller blir du bedømt på grunnlag av spillestilen din. Du får poeng for flere komboer på rad og aktivisering av Superstyles. Du får flere poeng jo "stiligere" du spiller. Ved et bestemt antall poeng får du en "medalje". Så her gjelder det å spille med stil Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ah.. Jeg spiller Nariko.. hvor mye mer stil trenger man egentlig?! Takker så meget for alle svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå