Sverre1990 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei, Jeg skal kjøpe med ny minne til 775 sokkel, og jeg har ikke tenkt til å overklokke den eller noe. skal bruke den slik den er. skal spille AoC og HW kan dere se i siggen, (skal ha Q6600 eller E6850). brude jeg kjøpe 2 eller 4 gb? skal ha PC-en en stund Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For å utnytte 4gb må du ha 64bit utgaven av Vista eller XP, 32bit versjonene kan vel maks bruke ca. 3gb. Regner med at 2gb etter hvert kan bli litt lite til enkelte spill i Vista, så med tanke på fremtiden ville jeg satset på 4gb. En annen mulighet er jo å kjøpe 2gb nå, og så legge til 2gb når/dersom du føler du trenger det. Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 For å utnytte 4gb må du ha 64bit utgaven av Vista eller XP, 32bit versjonene kan vel maks bruke ca. 3gb. Regner med at 2gb etter hvert kan bli litt lite til enkelte spill i Vista, så med tanke på fremtiden ville jeg satset på 4gb. En annen mulighet er jo å kjøpe 2gb nå, og så legge til 2gb når/dersom du føler du trenger det. tusen takk for svaret Sigurd2:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå