d'espresso Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg innstallerte Office 2007-pakken på denne PC-en for kort tid siden.. Men nå skal jeg altså kjøpe meg Vista.. Og da blir vel Office 2007 borte, antar jeg. Så hvor mange ganger kan jeg innstallere det igjen med samme nøkkelen? Endret 14. oktober 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Der er vel ingen begrensinger på antall installasjoner ...? Har ikke 07-versjonen, men har ikke opplevd lignende med tidligere versjoner. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok, takk Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er Office Home and Student 2007 jeg har.. Det er ikke noen spesiell begrensning på akkurat den versjonen av det? Hørte noe om maks 3 brukere ellernoe :S Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det betyr at du har lov til å installere og bruke den på tre ulike maskiner. Det har ingenting med hvor mange ganger du kan installere på en og samme maskin. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok. Men oppfatter ikke det programmet maskinen som en ny maskin når jeg har formatert den? :S Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg skrev "har lov til..." som betyr noe annet enn "har mulighet til..." Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er likevel bare "software", så begrensninger på en "verktøykiste" ligger vel ikke på hvor kreativ du er, men heller hvor begrenset utviklerne har tenkt seg bruken din. Og så lenge du har betalt for denne så har vel du "full" kontroll med egen benyttelse, eller er jeg kanskje på et lite villspor? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ok Men da var det jo bare maks genialt at jeg innstallerte det nå, like før nytt OS kommer, da.. -___- Edit: Har betalt for denne ja.. I dyre dommer og (dumme elkjøp ).. Endret 14. oktober 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå