Gissan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Om slik info ligger i esken er da helt avhenging av at objektivet ikke har ligget i butikken fra før ordningen startet vil jeg tro? Nei, hvorfor skulle det det? Dog synes jeg du skulle roe deg ned to-tre hakk og prøve å se dette fra en selgers ståsted. Det vi diskuterer er hvordan denne ordningen fungerer. Afseth har også kommet med en alternativ måte å gjennomføre dette på. Dersom objektivet blir sendt fra Canon før de har bestemt at de vil kjøre en cashbackkampanje blir det vel vanskelig for dem å klistre på merket vil jeg tro? De har nok visst det i lang tid, skjønner du. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Mulig jeg er naiv, men jeg skjønner ikke helt problemet. Verken i forhold til at selger opplyser om kampanjen eller når kunden skal følge instruksjonene fra Canon. Hvor vanskelig kan det være?? Ellers vil jeg tro at et hvert normalt oppegående menneske skjønner at butikken ikke kan lastes hvis pengene av en eller annen grunn ikke kommer fra Canon. Kjøpte nettopp et kamerahus og et objektiv (begge canon) fra Stavanger Foto. Ble der gjort oppmerksom på kampanjen. Skal nå gjøre et forsøk på å få pengene - omtrent kr. 900,-, - tilbake. Så vil tiden vise om det er så enlkelt som jeg innbiller meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå