09stlok Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei. Har problemer med PC-en fortiden. Det er når jeg bare sitter å loooker rundt på PC-en som på internett å hører på musikk så fucker PC-en seg helt :S Det vil si at allt slutter å funke på PC-en. Akkuratt som man trykker på pause! Den slutter å søke. Funker ikke å gjøre noe på¨tastaturet osv... Musikken stopper å alt. Noen som vet hva detta her er?? PLZZZ...HJELP Ja..bilde fryser seg fast. så må jeg skru av pc og på for å få den til i funke igjen. Jeg fikk dette probleme etter jeg byttet kabinett! Kabinett:Thermaltake Soprano DX Prossesor:AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHZ Skjermkort: Gforce 7899GT TRENGER HJELP FORT Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har du satt minnebrikkene i rett spor? Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har du satt minnebrikkene i rett spor? Minne brikkene har ståt som dem har vært hele tiden. De har jeg ikke byttet ut eller tatt ut siden jeg kjøpte PC-en. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Husket du å bruke avstandsstykker? OT: Ikke lag mange tråder om eksakt det samme er du snill. Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Husket du å bruke avstandsstykker? OT: Ikke lag mange tråder om eksakt det samme er du snill. Velkommen til forumet. Neida skal ikke det. Takk skal du ha. Jepp. Jeg husket avstandsstykker! Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ville startet med å sjekke at alle kabler og kort sitter skikkelig. Litt dårlig kontakt til f.eks en disk kan føre til at maskinen låser seg. Endret 14. oktober 2007 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Løsne litt på hovedkortskruene. Kan være at hovedkortet står i spenn. Sjekk også at du ikke har satt på ett avstandsstykke for mye. Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Løsne litt på hovedkortskruene. Kan være at hovedkortet står i spenn.Sjekk også at du ikke har satt på ett avstandsstykke for mye. Kjekket det nå. Trur ikke det var det heller. Men det finner jeg ut...Men når jeg bygde pc i det nye kabinett. Da er det noe som heter: Case led connection. Da har man de lille ledningene som Power led Power sw H.D.D led Reset sw Spaker Jeg trur jeg har satt noen av disse feil siden jeg aner ikke hvor en på de små greiene skal være. Har jo hvært fall satt den start knappen på riktig. Kan det ha noe med dette gjøre da kansje? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjekket det nå. Trur ikke det var det heller. Men det finner jeg ut...Men når jeg bygde pc i det nye kabinett.Da er det noe som heter: Case led connection. Da har man de lille ledningene som Power led Power sw H.D.D led Reset sw Spaker Jeg trur jeg har satt noen av disse feil siden jeg aner ikke hvor en på de små greiene skal være. Har jo hvært fall satt den start knappen på riktig. Kan det ha noe med dette gjøre da kansje? De der skal vell ikke ha noe å si så lenge Power sw er koblet (på knappen) Reset sw er en kjekk knapp å ha den også, men speaker, hdd led, power led skal ikke ha noe å si. Har selv ikke de koblet til grunnet latskap. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har hatt hovedkort som har vært "funky" med reversert polaritet på HDD led connector . Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei. Jeg har testa ut alt dere har skrivd å ingen ting hjalp Men jeg har funnet ut at dette ikke skjer når jeg spiller:S Jeg kan spille så lenge jeg vil uten det skal skje noe men vist jeg ikke spiller,bare looker rundt på PC-en osv så fryser den seg meget fort. Det kan gå 20 minn etter jeg har starta PC-en og det kan gå 1 timer osv... PLZ hjelp.. Kan det være noe galt med prossor eller minne eller noe? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Heisan! Du byttet kun kabinett? Eller byttet du andre ting? Hvor mange vifter koblet til kabinettet før og etter bytting? Har du sjekket temperatur? Tror det er muligens temperatur som er årsaken her.. Endret 17. oktober 2007 av athavan Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Heisan! Du byttet kun kabinett? Eller byttet du andre ting? Hvor mange vifter koblet til kabinettet før og etter bytting? Har du sjekket temperatur? Tror det er muligens temperatur som er årsaken her.. Hei. Jeg gjorde ikke noe forandringer fra det gammle kab til den nye.. Akkuratt samme delene. Satt verken på flere eller færre vifter. Så starta jeg PC-en da. Så etter noen timer fryste den. Så da tenkte jeg att den ble for vamr. Og da koplet jeg til den bakerste viften(stor) til PC-en også stor vifte over hardisken. De fulgte med kabinette... Da tenkte jeg jo seff att det ikke skulle skje noe mere da men det bare fortsetter. Så den kan jo umilig bli for varm da. hjeeelp Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du formatert etter at du hadde bytta kabinett? Kunne jo da hende at det er manglende drivere som kunne ha vært problemet. Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du formatert etter at du hadde bytta kabinett?Kunne jo da hende at det er manglende drivere som kunne ha vært problemet. Nei. Jeg har ikke det. Driver til hva? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenkte på drivere til skjermkortet ditt... Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenkte på drivere til skjermkortet ditt... Den lastet jeg den etter jeg fikk det nye kabinette! Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenkte på drivere til skjermkortet ditt... Den lastet jeg den etter jeg fikk det nye kabinette! Er er det ingen som vet hva probleme kan være eller ? Det hjelper vel ikke å forameter hele PC-en heller? Lenke til kommentar
09stlok Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som vet?? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det kan hende PC-en sine komponenter kan ha blitt skadet etter at du hadde byttet innholdet fra et kabinett til et annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå