Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det viser seg at jeg har litt for trang forhud. Jeg klarer kun å dra forhuden halvveis over penishodet og så går det ikke mer. Men jeg tror jeg har funnet ut hvorfor. Det ser ut som om litt av forhuden sitter fast i penishodet. Betyr dette at jeg må operere? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det kan bety operasjon, men det er i så fall en liten operasjon som gjøres uten at du behøver å bli innlagt på sykehuset. Gå til legen. Dette er ganske vanlig. Dersom du er tidlig i puberteten (dvs 12-13 år), er det ganske normalt. Da går det ofte bra av seg selv. Men obs: Ikke press forhuden bakover. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har ikke begynt å komme i puberteten ennå. Kan det da hende at det vokser seg til? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har ikke begynt å komme i puberteten ennå. Kan det da hende at det vokser seg til? Kanskje, ikke nødvendigvis. Kan bare bli enda trangere ettersom penis vokser i puberteten. Les mer i den store trang forhud-tråden. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror det er strengen som er for kort, bare.. Kan den utvide seg? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, eller så ryker den. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, strengen kan strekke seg. Hvis du tar deg en tur til legen kan du få resept på en salve som gjør at huden strekker seg lettere. Ved hjelp av salven og litt forsiktig strekking hver dag, vil det nok løse seg uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå