Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tilgivelse i forhold til å ha sagt noe som ikke skulle sies

Anbefalte innlegg

Hei er ny på forumet her men tenkte at jeg ville kaste ut et lite spørsmål.

Jeg var så uheldig her forleden i et familie selskap å fortelle at fruen hadde fotsopp. Det bare datt ut av meg i en sammenheng der vi diskuterte helse. Jeg hadde absolutt ingen ond hensikt med dette, jeg var rett og slett "dum" og uheldig. Kan være litt klønete en gang i blandt når det gjelde slike ting.

Etter at selskapet var ferdig påpekte hun dette for meg (hun gav ikke inntrykk under selskapet at dette gjorde noe) at hun ikke likte det jeg gjorde, og at det ville gå lang tid før hun kunne tilgi meg for dette. Jeg ba selvfølgelig umiddelbart om unnskyldning og la meg helt flat, men til ingen nytte.

Dette skjedde for en ukes tid siden, og i går kveld når vi skulle legge oss så var hun "sur", jeg spurte hvorfor og hun sa det vet du godt - men jeg visste ikke og fikk henne til slutt å fortelle meg hvorfor. Det var selvfølgelig episoden fra selskapet som hadde dukket opp igjen, og jeg fikk beskjed om at det ble lenge til hun kunne tilgi meg.

Hva er det egentlig som skjer her, jeg har bedt om unnskyldning, som tydeligvis ikke er blitt godtatt. Jeg anser meg ellers som en god mann og far, men tanken på å ikke bli tilgitt sliter litt.

Håper det er noen som har noen tilbakemeldinger på dette!

mvh

JaLy

Endret av jaly1970
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hehe, ja du traff fettfatet med begge beina samlet der ... :whistle:

Ikke så lett med kvinnedyra våre, og elefanthukommelse er en av de verste/beste egenskapene de besitter. Ser ikke helt hva du skal gjøre. Det er vel hun som har/eier problemet, så jeg ville tatt tiden til hjelp, og heller forsøkt å henvise til mangel på fremdriften det er å henge seg opp i det "gamle".

Lykke til!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Et innlegg er slettet som følge av brudd på reglene for bruk av gjesteposting. Innlegget er forøvrig tatt vare på, så dersom personen som postet det ønsker å poste det på nytt under et registerert brukernavn kan personen sende meg en PM.

Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke andre steder på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...