Gå til innhold

Warhawk expansion pack i Desember?

praystation

Anbefalte innlegg

I følge den siste utgaven av Game Informer Magazine, vil det komme en expansion til Warhawk i Desember.

There aren't any screens available yet, but we saw an early version of this expansion pack in action. The big news is the addition of a new vehicle: the dropship. Armed with six missle turrets and the ability to pick up ground vehicles (like tanks), the dropship will definently change the face of battle - so much so that previous zones will be modified slightly to integrate the new vehicle.

Høres kult ut :w00t:

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre jeg gleder meg allerede. Warhawk er til dags dato noe av det artigste multiplayer spill jeg har spilt.

Nye maps og kanskje en ny type slag. Hadde vært artig med noe alla QW:Enemy Teritory. Masse små objectives, og noe alla, forsvar basen så og så lenge for ene laget, og ødelegg basen for andre laget.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

En radio funksjon, en BOT funksjon, radio funksjonen kan være slike enkle greier som "Follow Me" "Roger That" ting, og en botene kan være en mulighet for og spille med computere på egne servere. Det hadde vært HÆÆÆRLIG :p

EDIT: Muligheten til å LAGE maps :D

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Høres kanon ut! Men eg vil gjerne også se ein omjustering av skadesystemet i spillet som eg meiner er heilt på trynet.

Man dør av 1 hugg med kniv, men man kan tåle 2 skudd med pistol/rifle. Det blir for dumt sjøl om dette er pur arcade da.

Lenke til kommentar

Kniv skal være noe der man dør av ett hugg, sånn er det bare. Er du så god at du klarer å komme deg så nærme fienden skal han dø! :p

Det finnes ikke noe gøyere enn adrenalinrushet som kommer når man sitter en gjeng og gamer på 2 tv-er og du følger etter en med kniv. Da skriker jeg når jeg får tatt han :D

Nei, arcade FTW!

edit: Det er forresten samuraisverd i warhawk. Hvertfall ser det sånn ut. De burde hvertfall lett kutte en i to på et forsøk.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Eneste muligheten de har er å legge den ut gratis... Når den kommer ut er det maaaange andre spill som gløder og jeg tviler sterkt på at folk nok en gang skal la seg lure av de som har laget spillet. Men hvis de har fikset alle feil med Warhawk, inkluderer nye maps etc og dropship.....så er det et lite lys i tunnelen.

Som sagt er det gratis, vil det lokke mange spillere tilbake, ettersom hauger vil dra når COD4, Haze, Assassin's Creed etc etc (lang liste) kommer ut.

Jeg begynner å mistenke at de rusha spillet ut til release for å slå disse "storspillene". Bare tenk på det, når Warhawk kom ut var det sinnsykt lite bra, eller i det hele tatt, å spille på PS3 og når man åtpåtil kunne laste den ned, er det jo klart at det blir en stor hit.. Expansion packen var vel egentlig en del av spillet som de droppet for å bli fortere ferdig? :hmm:

Tviler på at så mange hadde kjøpt Warhawk hvis den hadde kommet ut mellom November releasene og Desember...

Lenke til kommentar

Jeg trur nok det vil bli pris på pakka, men kanskje noe alla der vi ser med Everyday Shooter og slike spill. 10$ for exp pakka til dette fantastisk artige spillet som er verdt sin vekt i gull er ikke noe jeg kommer til å tenke gjennom 2 ganger før jeg kjøper. Men sier selvsagt ikke nei til gratis forbedring av et spill heller, men trur det er litt usansynlig.

CoD4 og Haze tilbyr en annen MP opplevelse enn Warhawk. Selv om dette er 2 store spill som sikkert kommer til å gjøre det bra trur jeg nok ikke de tar knekken på Warhawk.

Lenke til kommentar

Så, folkens..

Jeg er sånn som liker best CS 1.6, TF2, m.m.

Tror dere jeg vil like warhawk?

Ps. jeg liker også battlefield 2, m.m. og jeg synest at dette spillet ser ut som noe mellom BF2 og CS? En slags Battlefield på steroider?

Stemmer mitt inntrykk? Bør jegkjøpe det?

Ps. jeg gadd ikke game ferdig resistance fall of man, eller motorstorm.. hehe.. mistet interessen for de to spillene etter et par timer :p

TF2 har jeg gamet *mange* timer dog..

Lenke til kommentar

Ja liker du BF2 tror eg du vil ha litt sansen for Warhawk. Tenk deg eit spill uten noen klasser, men som enslig soldat kan du velge og vrake din rolle på slagmarken. Vil du fly, da finner du deg eit fly. Vil du sikre dine kompiser i luften med AA, da gjør du det. Vil du spiringe idiot på bakken med rifle da fikser du den biffen.

Slik sett er Warhawk rimelig fett, utrolig til koselig kaos det blir til tider også :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...