MittParadoX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har akkurat sliti som f.. med og få PC-en på. jeg restarta PC-en og skulle logge inn i windows med passordet jeg alltid har hatt, men fikk bare beskjed om at det var feil passord. jeg restarta PC-en i går og logga inn med samme passord og det funka som det skulle, men nå. ikke snakk om. feil passord jeg boota med vista CD-en og gjenoppretta til et tidligere punkt, restarta og passordet virket igjen. noen som har no ide om hva det kan ha vært? passordet har ikke blitt endra av meg og det har ikke vært noen andre på PC-en så noe har skjedd :S kan det være no virus greier? jeg vil ikke risikere at det skal skje igjen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Vet ikke helt hva som har skjedd hos deg . Men anbefaler deg å lage en password reset disk/flash. Endret 14. oktober 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Vet ikke helt hva som har skjedd hos deg .Men anbefaler deg å lage en password reset disk/flash. jeg har ikke diskettstasjon men fant denne: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ må bare få brent den ut BIOSen var resatt og så noe rart har skjedd Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Den bruker floppy eller USB flashdisk (minnepenn) . Så du må ikke ha diskett stasjon for dette. Har laget en slik selv med en gammal 128MB USB pen jeg ikke bruker lengre. Fordelen er at den lager nytt passord for deg på brukerkontoen (din account), ikke som p-nordal som resetter administrator accounten. True Administrator account er i tillegg slått av som default i Vista , så det vil hjelpe lite å prøve reset på den. Endret 14. oktober 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå