EinarEriksen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 I mobilskolen del 23 viser vi deg hvordan du bruker smarttelefoner fra Nokia. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg må si at her er det viktigste når det gjelder hva du trenger å vite angående series 60. Det fikk meg endelig til å forstå til hva denne her blyant-tasten som var før, var til. Hvis man hadde screenshot på mobilen, kunne man vel bruke denne tasten som "hotkey" også, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Flott guide, men når det omhandler S60 _må_ dere nesten legge ved et avsnitt om hvordan man finner og innstallerer programmer. Kataloger-programmet, internett, osv.. Men fin førstebrukersguide. Sannsynligvis alt for få som bruker blyant/#-tasten. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Flott guide, men når det omhandler S60 _må_ dere nesten legge ved et avsnitt om hvordan man finner og innstallerer programmer. Kataloger-programmet, internett, osv.. Men fin førstebrukersguide. Sannsynligvis alt for få som bruker blyant/#-tasten. Godt poeng. Det har vi skrevet en egen guide om. Link opprettet Endret 15. oktober 2007 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg