Gå til innhold

Halo 2 MLG Vegas play-offs

boffeeen

Anbefalte innlegg

I skrivende stund er det MLG play-offs i Las Vegas. Spillene er Gears, Shadowrun, Rainbow Six: Vegas, og selvfølgelig Halo 2. Dette blir da mest sannsynelig siste turneringen i Halo 2 fra MLG sin side, så det blir veldig spennende å følge med på hvem som vinner. Live feeds og mer info finnes på hjemmesiden til MLG, www.mlgpro.com

Har folket noen favoritter? Selv har jeg en liten ting for både Final Boss og Team Carbon, som hadde en veldig bra finale ifjor, men i om en ser på tidligere spill av Carbon i år, tror jeg Str8 Rippin tar andre plassen, med Final Boss på første og Carbon på tredje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var ein "venn" av meg som hadde lagt ut "MLG TS" ( TS= Team Slayer ) og der var det battlerifle som starting weapon, kommer det til å vere slik? At ein må finne AR i Mlg-rules?

EDIT: Litt OT, men var litt dumt å starte ein ny tråd om det...

Endret av Noko
Lenke til kommentar

Str8 Rippin og Carbon nå, blir en spennende kamp!

Carbon vinner på næret nippet etter 2-2 stilling. Femte runde ble TS på lockout og selvom det lyst ut for Str8 så klamret Carbon seg til seieren, og vi får nå se Carbon mot Final Boss, en ordentlig drømmereprise for oss som så finalen ifjor.

Endret av Boffen90
Lenke til kommentar

Får mer glede ut av å se en MLG finale i Halo, enn jeg får av å se Norge i EM kvallik. Er ihuga fotball fan, men det er noe spesiellt de få gangene man kan se pro-gaming av betydning. Det begynte med store matcher i Starcraft, så fulgte jeg litt med på Quake3, Warcraft 3 og Counter-Strike. Men nå har jeg stoppet helt opp, får vel begynne å følge med på Halo3 MLG. Noen som har tips om gode urler? Må vel være mulig å laste ned replayen til 360'en og så se den i theater mode. Det hadde vært konge, får man jo lært endel triks og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...