boffeeen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 I skrivende stund er det MLG play-offs i Las Vegas. Spillene er Gears, Shadowrun, Rainbow Six: Vegas, og selvfølgelig Halo 2. Dette blir da mest sannsynelig siste turneringen i Halo 2 fra MLG sin side, så det blir veldig spennende å følge med på hvem som vinner. Live feeds og mer info finnes på hjemmesiden til MLG, www.mlgpro.com Har folket noen favoritter? Selv har jeg en liten ting for både Final Boss og Team Carbon, som hadde en veldig bra finale ifjor, men i om en ser på tidligere spill av Carbon i år, tror jeg Str8 Rippin tar andre plassen, med Final Boss på første og Carbon på tredje. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, dette kan bli spennende, mamamama-ama. Her er litt filmer fra finalen pluss litt til fra 2006. Vegas finale '06 del 1 Vegas finale '06 del 2 Vegas finale '06 del 3 Vegas finale '06 del 4 Vegas finale '06 del 5 GO FB! Lenke til kommentar
Noko Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) det var ein "venn" av meg som hadde lagt ut "MLG TS" ( TS= Team Slayer ) og der var det battlerifle som starting weapon, kommer det til å vere slik? At ein må finne AR i Mlg-rules? EDIT: Litt OT, men var litt dumt å starte ein ny tråd om det... Endret 14. oktober 2007 av Noko Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vanlige MLG regeler å starte med BR. Spilles også uten rader. Dessuten er ikke AR i Halo 2. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det var ein "venn" av meg som hadde lagt ut "MLG TS" ( TS= Team Slayer ) og der var det battlerifle som starting weapon, kommer det til å vere slik? At ein må finne AR i Mlg-rules? Hvorfor finne AR når BR er en av de beste våpnene? Lenke til kommentar
Noko Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg mente halo 3--- sorry viss dedt ikkje kom fram... Eg veit det med halo 2... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Str8 Rippin og Carbon nå, blir en spennende kamp! Carbon vinner på næret nippet etter 2-2 stilling. Femte runde ble TS på lockout og selvom det lyst ut for Str8 så klamret Carbon seg til seieren, og vi får nå se Carbon mot Final Boss, en ordentlig drømmereprise for oss som så finalen ifjor. Endret 15. oktober 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Når går finalen og hvilken link klikker jeg på for å komme til direct feed video? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det nørd å sitte oppe nå å glede seg til Halo 2 4v4 finalen som begynner om et par min? Carbon vs Final Boss, akkurat som fjor. Nesten spennanes.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Fikk ikke sett finalen, men fikk med meg at Final Boss ikke uventet tok seieren, de spillte dritbra alle matchene, og gikk ubeseiret med 12-0 totalt. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Får mer glede ut av å se en MLG finale i Halo, enn jeg får av å se Norge i EM kvallik. Er ihuga fotball fan, men det er noe spesiellt de få gangene man kan se pro-gaming av betydning. Det begynte med store matcher i Starcraft, så fulgte jeg litt med på Quake3, Warcraft 3 og Counter-Strike. Men nå har jeg stoppet helt opp, får vel begynne å følge med på Halo3 MLG. Noen som har tips om gode urler? Må vel være mulig å laste ned replayen til 360'en og så se den i theater mode. Det hadde vært konge, får man jo lært endel triks og. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Er jo ikke blitt spillt Halo 3 matcher i MLG enda. Lenke til kommentar
Compose Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det mulig å få sett finalen nå? Eventuelt noe lignende det E-Wok postet fra 2006? Lenke til kommentar
eliph Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Okei.. Kommer Halo2 MLG til å fortsette, eller vil alle teamsa begynne med Halo3? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tipper dette var siste runde med Halo 2. Hører folk snakke om at Halo 3 turneringen starter i Januar i Anaheim, men det er rykter. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja, det er sant det at 2007 var den siste Halo 2 sesongen i MLG. Det er vel greit det, nå som Halo 3 er ute og alle konser om det. Gleder meg allerede til neste playoffs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå