Flimzes Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker forskjellige muser til forskjellige maskiner. Akkurat nå:Razer Diamondback Charmeleon, Razer Deathadder og Logitech G5 2007 edition Det er faktisk diamondback'en som blir brukt mest Jeg har også diamondback. Dessuten heter den chameleon Charmeleon er vel en pokemon? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker Logitech G5. Ekstremt god mus. Hadde ikke prøvd den før, men den var på tilbud så jeg slo til. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Logitech MX revolution. Beste musa jeg har hatt... Forbeholdt datautstyr Lenke til kommentar
poxy Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har G7 og en G9. G9 er favoritten hær i gården. Siden jeg spiller mye(Joint Operations) og bruker dpi "On the fly" ingame,så syns jeg G9 er suveren. Kill/death ratio ble meget bra med dette oppsettet. Bestillte Microsoft Habu,men syns den var allt for lett samt at driverne var buggy. Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg bruker Logitech G5 bra spille mus Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er vell den største Fanen av Razer, SÅ har hatt di fleste musene som har komt ut av Magen på razer Nå er det Deathadderen som er babyen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå