Gå til innhold

Hp tx serien


Intani

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er i USA atm og har tenkt aa kjoepe ny laptop.Lurer paa om noen har god erfaring med hp tx1000z.

(har ikke funnet noen artikler fra hp tx serien, hvis du finner en venligst post nettsiden her,)

Saa jeg lurer paa om noen har god erfaring med denne PC-en.

Hvordan er tuchscreenen, blir den fort varm, kommer den til aa taale css?

 

 

Er det mulig for meg aa sende den inn til hp og faa byttet fra amerikansk tastatur til norsk naar eg kommer hjem?

 

Har du noen andre forslag kom gjerne med dem. Har et budskjett paa 1300 usd (ca 7000 nok) :) PC-en skal fordet meste brukes til multimedia (hovedsaklig musikk, dvd avspilling, bilder etc), og vil ha den saa liten og lett saa mulig

Endret av Intani
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Er i USA atm og har tenkt aa kjoepe ny laptop.Lurer paa om noen har god erfaring med hp tx1000z.

(har ikke funnet noen artikler, hvis du finner en venligst post nettsiden her)

Saa jeg lurer paa om noen har god erfaring med denne PC-en.

Hvordan er tuchscreenen, blir den fort varm, kommer den til aa taale css?

Er det mulig for meg aa sende den inn til hp og faa byttet fra amerikansk tastatur til norsk naar eg kommer hjem?

 

Har du noen andre forslag kom gjerne med dem. Har et budskjett paa 1300 usd (ca 7000 nok) :)

For å bytte til norsk tastatur kan du høre med InfoCare.

 

Maskiner kjøpt i USA kan ofte ikke repareres i Norge, så vær obs på dette. I verste fall må maskinen fraktes til USA for garantireparasjon, og dette dekkes ikke av HP. Husk også at du ikke har noen rettigheter i det hele tatt utover garantien gitt av HP. For en maskin kjøpt i USA vil ikke dette inkludere World Wide Warranty engang med mindre du betaler ekstra for det. Denne er med som standard dersom du kjøper maskinen i Norge.

 

Generelt sett ville jeg sagt at det ikke er verdt det. Maskinen er en del billigere i innkjøpspris, men de mulige problemene som oppstår så fort du er utenfor USA gjør at det er verdt å betale litt mer for norske rettigheter når du kommer hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...