King-Nothing Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg logger inn på forumet, og går til "Mine innlegg". Klikker så rundt på alle trådene som er aktive, og ser tilslutt at disse ikke lenger er markert for nye innlegg. Logger av, men neste gang jeg logger på så viser disse at det har komemt nye innlegg ved at ikonet har en sterkere farge. Skal ikke disse da vise den svake fargen som betyr at det ikke har vært aktivitet der siden jeg var innom sist? Vet ikke hvor mange ganger jeg har klikket inn på tråder (litt for kjapt) for å se at det ikke har kommet noen nye innlegg. Endret 14. oktober 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Anyone? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) dette hender meg også... f.eks nå har jeg en tråd der jeg skrev siste innlegget, men den står fortsatt markert som om det er ett nytt emne der... edit: ser at det er en god del andre som har klaget på det også... Endret 15. oktober 2007 av aklla Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dublikat av: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846560 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg