abze Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) lyden hakker noe voldsomt når jeg spiller av MP3 og ser film. Har reinstallert alle drivere flere ganger, men det vil ikke gi seg. Men det merkelige er at jeg fortsatt har i enhetsbehandleren, eller hva det hetter på norsk, Under Maskinvare (Hardware - device Manager) Spørsmålstegn (for at driver mangler) på "Modem Device on High Definition Audio Bus". Vet ikke om det er det som lager problemet, eller hardware. Er det hardware så må maksinen leveres inn (det er en laptop), og det er siste utvei, så før det vil jeg gjerne bruke alle mulige måter på problemet. Har prøvd både WMP, Winamp og VLC, uten noe forkjell. CPU er og RAM er der nok av, og bruken av det er ikke så veldig høy når jeg spiller av. Og ser egentlig ikke noe forkjell på bruken av det når jeg slutter og spille heller. Håper på noen Poster her i morgen når jeg står opp Takk for hjelpen Endret 14. oktober 2007 av abze Lenke til kommentar
abze Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Javel problemet er løst, det var vel kanskje og hell i uhell, på en måte. Før dette problemet hadde jeg også problem med det trådløse nettverket. Signalet var ikke Excellent med Very Good, og av og til så hoppet det av. Jeg har før løsningen, prøvd alle mulige ting (Installert Windows XP 3 GANGER). Men det som til slutt fikset problemet var Flashing av BIOS Så neste gang et problem kommet, og alle muligheter er prøvd - Flash BIOS! Har også dette problemet på en eldre Stasjonær PC, tror jeg også skal prøve og Flashe BIOS på den !! Glem det, er ikke fikset !! Siste oppdatering: Jeg kjøpte får en tid siden ny HD - 7200rpm istede for den gammle som var på 5400rpm. Nå har jeg satt inn den gammle og alt funker fint. Kan problemet vær HD da? Og hvordan kan jeg flytte over innholdet fra c: på den HD som jeg bruker nå, til den på 7200rpm? Endret 14. oktober 2007 av abze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå