CoaX- Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hva har skjedd her? Og hvordan kan jeg få tilbake mitt vanlige skrivebord? problemet er at skrivebordet mitt, som før så helt vanlig ut, nå ser ut som et explorer vindu uten den blå linjen med et kryss i øverste hjørnet Endret 18. oktober 2007 av CoaX- Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva har skjedd her?Og hvordan kan jeg få tilbake mitt vanlige skrivebord? Jeg ser ikke problemet. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg ser ikke problemet. Hva har skjedd? problemet er at skrivebordet mitt, som før så helt vanlig ut, nå ser ut som et explorer vindu uten den blå linjen med et kryss i øverste hjørnet. har prøvd å starte på nytt flere ganger, men det hjelper ikke:/ da jeg lukket explorer.exe filen kom det frem igjen, men da forsvant hele startlinjen:/ Endret 14. oktober 2007 av CoaX- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fungerer knappene også eller er det bare noen som har hatt det litt gøy og endret skrivebordsbakgrunnen din? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Systemgjennoppretting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå