Fiskeoppdretter Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tok dette bildet tidligere i høst. Jeg fanget en frosk, plasserte den på ei bjørk, og holdt litt blåbær så det ble med i bildet. Frosken bare satt der Dette bildet vant forresten en konkurranse for "beste naturbilde" på skolen jeg går på Har bare laget mer "panorama" av bildet. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Synes blåbæra ødela hele bildet :/ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Uten blåbærene hadde bildet blitt kjedelig synes nå jeg. Frosken i seg selv er ikke så spesiell, og bakgrunnen er jo heller ikke noe særlig i seg selv. Blitt alt for tomt uten blåbæra. Så sant du ikke vil endre på utsnittet da? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Uten blåbærene hadde bildet blitt kjedelig synes nå jeg. Frosken i seg selv er ikke så spesiell, og bakgrunnen er jo heller ikke noe særlig i seg selv. Blitt alt for tomt uten blåbæra. Så sant du ikke vil endre på utsnittet da? Må bare også si at bildet ble tatt med mobiltelefon Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du hadde vel fått mye mer ut av bilde om det var tatt med et kamera... Men det er iaf mye bedre en mine mobil bildeR:p Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du hadde vel fått mye mer ut av bilde om det var tatt med et kamera... Men det er iaf mye bedre en mine mobil bildeR:p Kvalitetsmessig kanskje, men når det gjelder motiv kunne det vært bedre selv med mobilkamera. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du hadde vel fått mye mer ut av bilde om det var tatt med et kamera... Men det er iaf mye bedre en mine mobil bildeR:p Kvalitetsmessig kanskje, men når det gjelder motiv kunne det vært bedre selv med mobilkamera. Var det jeg mente, kanskje litt dårlig formulert:P Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bakgrunnen var ikke verdens beste, ogdne er skjev. Blåbæra kom litt for nært forsken, og kunne vært plassert lengre vekk fra kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå