Quattro7 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Jeg har planer om å kjøpe meg nytt kabinett og flytte komponentene fra en av mine maskiner over i dette. Jeg klarer ikke å bestemme meg hvem kabinett jeg vil ha, men det står på noen at støttende hovedkort er ATX, microATX og på andre ATX, microATX, Extended ATX. Hovedkortet mitt er FC GIGABYTE GA-8S649MF. Er dette hovedkortet ATX, microATX, Extended ATX eller hva er det? Lenke til kommentar
nets Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 mATX form factor - http://64.233.183.104/search?q=cache:dr2Ju...mp;client=opera Med andre ord: Definisjoner av matx på Internett (på engelsk): microATX (also known as µATX) is a small PC motherboard standard, with a maximum size of 9.6"×9.6" (244mm×244 mm) (the standard ATX size is 12 ... en.wikipedia.org/wiki/MATX Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Så det passer, med andre ord? Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Jep Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå