Basusjernet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tenk dypt på det her Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tenk dypt på det her Når jeg tenker på hvor ensom vi mennesker er, hvordan veldig små ting kan påvirke livet vårt, så bare glir tanken bort, men jeg klarer ikke tenke på meg selv som ensom, på den måten at jeg er mye alene. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 It's not a cry that you can hear at night, it's not somebody who have seen the light it's a cold and it's a broken halleluja, halleluja, halleluja, halleluuuuuja halleluja, halleluja, halleluja, halleluuuuuuujaaa. Hvor ensam man er är relativt. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 nei dere har nok ikke tenk dypt nok på det, tenk over hvor ensome dere egentlig er.. får alt jeg veit er jeg den eneste her i universtet, jeg har ingen bevis på at noen av dere andre tenker selv, det er bare min tvil jeg kan bevise Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du kan jo ikke engang bevise at du selv eksisterer, så da kan du ikke engang holde deg selv med selskap Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 jo det kan jeg Lenke til kommentar
Interrapax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 pesja, har du lest litt for mye hume? Men ja, ensomhet er absolutt aktuellt.. det er jo spennende hvordan ensomhet idag forsterkes av at man er så ultra tilgjenglig hele tiden.. Vil si vi lever i ett super sosialt sammfun.. gjennom mobil telefon, nettsammfun og slike ting.. tror absolutt at man føler seg veldig lett ensom i dagens sammfun.. selv sammen med andre kan man sitte igjen med en ensomhets følelse ved at f.eks de tre andre man går sammen med mottar smser stadig vekk, mens du ikke får noen for øyeblikket.. Har faktisk kjent endel på den følelsen av å være ensom når jeg kommer hjem til leiligheten, selv etter å ha vært sammen med gode kompiser i mange timer... merkelig greie ass Lenke til kommentar
pwned Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 oh, dypt =) når jeg er alene, ja... er med typen, nei... logisk... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 nei dere har nok ikke tenk dypt nok på det, tenk over hvor ensome dere egentlig er.. får alt jeg veit er jeg den eneste her i universtet, jeg har ingen bevis på at noen av dere andre tenker selv, det er bare min tvil jeg kan bevise Ja, det skjedde meg på klassetur. Vi skulle være på et sånt sted oppå fjellet i 4-5 dager. Og det var så kjipt at en gang så tenkte jeg meg at alle rundt meg bare var resultater av min fantasi og at hjernen min bare hadde skapt dem. Da følte jeg meg skikkelig ensom, men det varte ikke så lenge da. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det skjedde meg på klassetur. Vi skulle være på et sånt sted oppå fjellet i 4-5 dager. Og det var så kjipt at en gang så tenkte jeg meg at alle rundt meg bare var resultater av min fantasi og at hjernen min bare hadde skapt dem. Da følte jeg meg skikkelig ensom, men det varte ikke så lenge da. Det pleier å gå over når noen sier noe vittig eller jeg leser noe genialt... Jeg har ikke et så grusomt stort ego at jeg tror jeg har kommet på alt Eddie Izzard sier, helt av meg selv Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det pleier å gå over når noen sier noe vittig eller jeg leser noe genialt...Jeg har ikke et så grusomt stort ego at jeg tror jeg har kommet på alt Eddie Izzard sier, helt av meg selv Hæ? Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 oh, dypt =) når jeg er alene, ja... er med typen, nei... logisk... Men hvordan kan du egentlig vite at typen din finnes? at han ikke bare er et puss hjernen din spiller deg? hvilket bevis har du egentlig for at han eksisterer? Har du tenkt over at du ALDRI kan få vite hva noen andre tenker, folk kan si det til deg, men du vil aldri være sikker på at de tenker det de sier.. tankene våre er det hemeligste som finnes på jorda, får det er bare vi selv som kan vite om de er sanne.. Men dere, ikke tro jeg er en emo type som sitter å griner over at jeg er ensom.. Jeg liker bare å tenke over det emnet her.. Jeg finner det faktisk veldig beroligende når jeg kommer fram til at hele verden er endel av mitt tankespill, for hvordan kan jeg da gjøre noen alvorlige feil? Hvorfor skal jeg ikke ta de fleste sjanser? for alt jeg veit er det jo bare en drøm, en tanke eller bare et sidespill av noe større jeg forstår først når tanken slutter.. Hva om hele livet bare er en tanke? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Anbefaler deg å se The Truman Show om du ikke har sett den. :-) Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Anbefaler deg å se The Truman Show om du ikke har sett den. :-) Har ikke sett den, lyst til å gi et kort resyme? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke sett den, lyst til å gi et kort resyme? Truman, spilt av Jim Carrey, kjekkasen selv, er hovedperson i et utrolig populært TV-program. Det går ut på at skaperne har bygget en hel by, befolket den med skuespillere, der Truman er den eneste som ikke vet at alt er falskt. Den må sees. En av Carreys beste roller. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Truman, spilt av Jim Carrey, kjekkasen selv, er hovedperson i et utrolig populært TV-program. Det går ut på at skaperne har bygget en hel by, befolket den med skuespillere, der Truman er den eneste som ikke vet at alt er falskt. Den må sees. En av Carreys beste roller. Interesangt, den skal jeg se.. Jeg pleide ofte og gruble på om alt rundt meg var noe âla det når jeg var liten, var vell sånn jeg begynte å tenke utenom det vanlige og i dybden av ting Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tenker mer på hvor lite ting egentlig betyr her på jorda. Om jordkloden hadde eksplodert med et brak i morgen, ville det kun ha vært som om ei flue hadde sluppet en fis i den store sammenheng. Så jeg klarer aldri å ta ting seriøst nok for folk. "Dette er viktig. Dette må du ta alvorlig. Blaaaablablablabla". Nei, du. Dette er faktisk ikke viktig i det hele tatt. Det er bare du og en del andre mennesker som ikke har perspektiv nok til å se at dette er rett og slett fjollete. Bill Hicks hadde jo en del fine synspunkter på overnevnte. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tenker mer på hvor lite ting egentlig betyr her på jorda. Om jordkloden hadde eksplodert med et brak i morgen, ville det kun ha vært som om ei flue hadde sluppet en fis i den store sammenheng.Så jeg klarer aldri å ta ting seriøst nok for folk. "Dette er viktig. Dette må du ta alvorlig. Blaaaablablablabla". Nei, du. Dette er faktisk ikke viktig i det hele tatt. Det er bare du og en del andre mennesker som ikke har perspektiv nok til å se at dette er rett og slett fjollete. Bill Hicks hadde jo en del fine synspunkter på overnevnte. Men se sånn her på det: Hva om jordklodden eksploderer med et brak i morgen og du brå våkner og skjønner at alt har vært en drøm og egentlig er du den eneste som noen gang har levd på jorda.. Du er helt aleine og har nettopp hatt en drøm som du i alle år har trodd var livet ditt.. Vårt begrep av tid forandrer seg når man sover veit du... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Denne følelsen vil jeg tro kommer av alle disse sosiale maskene (og rollene) vi tar på oss. På skolen/jobben/"generelt" skal du være kul, kjekk, snill, deg selv (hah!) samtidig. Du skal også ha rollen som elev/induviduell bidragsyter. Senere skal du kanskje være forelder, et forbilde for dine barn, kanskje du er sønnen/datteren, en stort utvalg av roller som skal fylles hele tia. Så hvem er du? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Digger å være alene jeg. Være helt alene i huset med alt lys av og låse meg inne på rommet med rullgardina nede og bare min herlige musikk som dundrer i høytalerene og dataskjermen som lyser på meg mens jeg sitter å skriver dette på et forum med pedofile, emoer, tards, nerder og overhjelpsomme nisser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå