Gå til innhold

Savner du noen spill fra barndommen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bilde sier mer enn 1000 ord. Synd den ikke funker lengre :( . Ikke lenge siden den tok kvelden heller...

 

Er forresten:

Super Mario Bros

Super Mario Bros 2

Super Mario Bros 3

Skate or Die

Donkey Kong Classics

Wizards & Warriors

The Simpsons: Bart vs. the Space Mutants

Tennis

Chip'n Dale: Rescue Rangers

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Husker når jeg var liten, så satt jeg på fanget til pappa mens han skulle lære meg å spille wolfenstein 3d

the_night_after_christmas05.jpg

 

Eller når jeg ikke fikk lov av stemoren min til å spille delta force: land warrior

 

delta_force_land_warrior_bemutato_04.jpg

 

Husker også at jeg så på onkelen min som spilte diablo vis jeg ikke tar feil, husker at jeg fikk prøve

diablo1.jpg

Er 15 nå, så disse spillene er jo ikke SÅÅ gamle

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Husker når jeg var liten, så satt jeg på fanget til pappa mens han skulle lære meg å spille wolfenstein 3d

God barneoppdragelse? :p Sitte på fanget til pappa og knerte tyskere og super-hitler :thumbup:

Husker jeg fikk spille "Doom" av min onkel.

"Ikke si noe til Mamma da." sa han. :p

 

Nå er jeg øksemorder.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Husker når jeg var liten, så satt jeg på fanget til pappa mens han skulle lære meg å spille wolfenstein 3d

God barneoppdragelse? :p Sitte på fanget til pappa og knerte tyskere og super-hitler :thumbup:

Husker jeg fikk spille "Doom" av min onkel.

"Ikke si noe til Mamma da." sa han. :p

 

Nå er jeg øksemorder.

 

Spillte unreal med pappa om kvelden:D

Lenke til kommentar

Spilte også diverse voldelige spill med faren min, måtte selvfølgelig ikke si noe til mamma. :p

Men det jeg savner mest må være et eller anna zelda spill på NES. Husker ikke hva det heter, men er eneste zelda jeg har gått igjennom.

 

Edit: Og tekken 1 med brodern husker jeg var stas, hele nabolaget kom til oss og hadde turneringer osv. Aah, det var tider.

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar
Diablo2 er ikke såå gammelt, men fyy for et rått spill :love:

Glemmer aldri første gangen jeg downa Diablo :D

Diablo (1) var også rått, skal skaffe meg det tenker jeg. Har aldri eid det selv :thumbdown: , gått mest i 2`eren :D

 

Har brukt en del timer på dette spillet, har tilogmed begynt å spille det igjen nå fordi det er et awesome spill.. skikkelig godfølelse når man spiller.

Lenke til kommentar
Diablo2 er ikke såå gammelt, men fyy for et rått spill :love:

Glemmer aldri første gangen jeg downa Diablo :D

Diablo (1) var også rått, skal skaffe meg det tenker jeg. Har aldri eid det selv :thumbdown: , gått mest i 2`eren :D

 

Har brukt en del timer på dette spillet, har tilogmed begynt å spille det igjen nå fordi det er et awesome spill.. skikkelig godfølelse når man spiller.

mhm, kjøpte 2`rn av en kamerat for noen uker siden. :D

På grunn av at jeg bare har mista alle cd`ne mine, og cd keyen :cry:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Ja, her ser jeg mange "tidstyver" som "stjal" barndommen min :)

 

Carmageddon var en revolusjonerende affære. Husker kameratene mine bosatte seg på gutterommet mitt for å meie ned pensjonister, kuer og fotgjengere :)

Husker jeg hadde en kamerat som het Raymond som vi alltid kødda med. Jeg pleide å vente til han kjørte bilen sin i toppfart, så slapp jeg en ispose ned i genseren hans, og observerte at han hylte og sprellet som en gal på stolen mens han forsøkte å manøvrere. Og når han endte i et minefelt og ble blåst til helvete, så lo vi og sa "ingen sure miner, nå Raymond" :)

Good times!

 

Age of Empires var også et spill som stjal en sommer fra oss. Og 2eren koblet jeg til laptopen, og da spilte vi multiplayer så det gikk enda en sommer :)

 

Wolfenstein og Doom 1&2 var en like selvfølgelig del av barndommen som sparkebukser og skrubbsår på knærne; og så kom Warcraft 2, Command And Conquer, Red Alert, Duke Nukem osv. :new_woot:

Det var også i denne perioden man fikk tafse på sin første lille venninne som IKKE reagerte med hyling, slag og spark.

For en tid å være ung :dribble:

 

Men hvorfor har ingen nevnt Mortal Kombat og MK 2???

Sleit jo ut tastaturet på de spillene der.

 

Husker også dagen da jeg brukte ca. 500 av mine surt ervervede lommepenger på "Betrayal in Antara". Det gikk et par runder i Rom`en. Så var det alle sportsspillene, da.

 

Rart at jeg fikk tid til idrett, søvn og skole egentlig. Som en kamerat av meg nylig sa "det passer egentlig jævlig dårlig å være i arbeidslivet om dagen; for nå er det jo så mange kule spill som kommer til 360en" :roll:

Lenke til kommentar
Quest for Fame, tidenes mest ultimate gitarspill!

 

Dette spillet fikk meg til å droppe pianoet og begynne med gitar da jeg var yngre. Jeg skylder dette spillet så utrolig mye når det kommer til musikk.

 

Må ha runnet spillet 100 ganger minst, jeg og flere kamerater spilte det så mye at plekteret som fulgte med ble ødelagt og måtte repareres av min far minst en gang i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...